Outrageous

Vandaag 2x tegelijk en daarna 8x tegelijk mogen meemaken... Ik had deze nog nooit eerder gezien, maar vond deze toch vele malen beter..

Zal aan mij liggen misschien, maar burst was gewoon knap hard en palms waren lekker dik:D

In tegenstelling tot vorig jaar, issie dit jaar toch echt een stuk minder!! Er zit geen kracht meer achter... jammer hoor!

Ik vond er helemaal niks mis mee, ik vermoed dat er teveel vergeleken word met straat opnames en afsteken in de straat op korte afstand t.o.v demo's op 50/60 meter dat geeft een erg vertekenend beeld.

Inderdaad, ik zie nu meerdere reacties dat deze cake slecht presteert op de demo's maar waarom?

Ik weet niet waar iedereen het over hebt, heb ze nu 2x gezien bij een demo en ze waren beide keren goed...stukken beter als de panther.

Ik heb deze week zowel de Outrageous als de Panter gezien en ik vind ze toch knap in de buurt liggen van elkaar:
- Outrageous heeft de mooie kleur blauw, de Panter die mooie blinkers erbij;
- Outrageous houdt het tempo erin, de Panter schiet in salvo's;
- Beiden hebben mooie, felle tails, grote boeketten en een flinke burst.

Ik vind de afweging erg lastig, het is net waar je van houdt.

Ik denk dat het komt omdat de cakes overhyped zijn, als het ware. Dan gaan mensen met superhoge verwachtingen naar demos toe en dan zijn ze teleurgesteld dat de cake niet effecten van profblok formaat heeft, om het zo maar even te zeggen. En dan krijg je het gezeik. ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vond hem gisteren goed, maar niet super. Effecten leken klein en hij schoot misschien ook wel wat te hoog.

Ik denk dat het komt omdat de cakes overhyped zijn, als het ware. Dan gaan mensen met superhoge verwachtingen naar demos toe en dan zijn ze teleurgesteld dat de cake niet effecten van profblok formaat heeft, om het zo maar even te zeggen. En dan krijg je het gezeik. ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Geldt niet alleen voor vuurwerk, maar voor alles in het leven. Te hoge verwachtingen en dingen gaan in de realiteit tegenvallen.

ff, ontopic :P

Ik vind dit echt een van de mooiste blokken van BF
Vooral kleuren combinatie, en het effect zelf. Vind dit aardig in de buurt komen bij een professioneel blok, vooral als je er 4~5 op een rijtje doet.

heb hem gefilmd op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst. was weer een erg mooie pot met geweldige en bijna prof. effecten. zeer de moeite waard en zit er net als vorig jaar weer in mijn collectie.

2 stuks Outrageous:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat ik wel erg jammer vind is dat het tempo er een beetje uit is gehaald dit is erg zonde. je kunt dit ook goed zien de linkse pot was gemaakt in 2010 en de rechtse was nog een 2009 cake. hoedan ook het blijft mijn favoriet!

Ik vind dit mischien wel DE mooiste cake op nederlandse markt. Lont er een paar door en je zou zweren dat er een bonbridge blok ala miami palmtree de lucht in gaat.

Vind hem ook erg mooi.
Ga hem tegelijk schieten met de Great Wall Of China.
Mooie gouden muur met dan uit het midden tegelijk de Outrageous, word vast mooi. ;)

Mooie kleuren, maar hij ging té hoog, waardoor de effecten kleiner leken. Desalniettemin een hele mooie cake, goed tempo en mooie finale.
Dit jaar ga ik denk ik stiekem toch voor z'n concurrent de Panter.

Back
Bovenaan