Outrageous

Filmpje Outrageous 2009-2010:

Ook deze Outrageous heeft me zker niet teleurgesteld, effecten zijn niet echt uitzonderlijk, het tempo waarin deze cake schiet maakt ehm tot een topper !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik ben het iedereen eens, dit is zeker weten een topper. Grote effecten, mooi blauw en een goed tempo.

Ik heb alleen één maar. Bij mij werd deze flink gegrepen door de wind, waardoor ik het idee had dat ie niet kon laten zien wat ie nu echt kan. Hierdoor komt de Panter (die ik vorig jaar had) beter op mij over, maar als ik jullie reacties mag geloven, zal dat echt aan de wind gelegen moeten hebben.

Ik ben het iedereen eens, dit is zeker weten een topper. Grote effecten, mooi blauw en een goed tempo.

Ik heb alleen één maar. Bij mij werd deze flink gegrepen door de wind, waardoor ik het idee had dat ie niet kon laten zien wat ie nu echt kan. Hierdoor komt de Panter (die ik vorig jaar had) beter op mij over, maar als ik jullie reacties mag geloven, zal dat echt aan de wind gelegen moeten hebben.

Ik had hetzelfde probleem. Ik had geen mooie strakke palmen maar redelijk verwaaide broccade effecten. Nog steeds mooi, maar niet wat ik gehoopt had. Komend jaar maar weer proberen. :)

Misschien hadden we wel genoeg films, maar ik gooi er ook nog eens een film tegenaan :p
Je ziet vanaf 0:44 TWEE stuks Outrageous tegelijk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake heeft werkelijk daverende dreunen, en een schitterende kleur. Ook de effect grootte is bijzonder goed! Een jongen vroeg zelfs nog over deze cake "dat is zeker geen legaal hè?" :blink:

De Outrageous is dit jaar compleet vernaggeld. Ik heb er dan ook per direct een dikke streep doorheen gezet. LANG niet meer zo vol en dik als vorig jaar. Het knalt minder hard, heb ik het idee. De zilver palm, hoewel nog erg mooi dik en langhangend, wordt niet groot verspreid. Er is duidelijk ingeleverd op de kruithoeveelheid ten opzichte van vorig jaar. Er is aan Bonfire méér veranderd dan alleen het label.

Helemaal mee eens zo jammer dit eerste jaar mooie cakes op de markt brengen .Mede door de goede recensies op de vuurwerksites flink groeien en het jaar erop lekker cashen met mindere kwaliteit.

Zo zeg. Net als de Wodka Blue is deze cake iets verzwakt in burst en minder in de breedte. Off the list here.

zoals ik het nu kan beoordelen zijn dus de outrageous en de wodka blue behoorlijk in negatieve zin veranderd.Zonde, echt heel jammer. Gelukkig was ik er vorig jaar al niet zo weg van en stonden ze al niet op mn lijst. Toch is en blijft het jammer van deze 2 cakes. Als de rest maar onveranderd is....

Wat is er aan de hand Bonfireworks?
Kwaliteit is hard achteruit gegaan.
Hier gaat hij ook van de lijst.

Is er ook bewijs dat deze blokjes van de 2010 lading zijn, het zou ook nog kunnen dat dit 2009 blokken zijn die door iets te vochtige opslag in kwaliteit achteruit zijn gegaan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan