ik spring een gat in de lucht als klein vuurwerk 4x zo duur wordt! Ooit betaalde je 7,50 voor een slof astronauten je koopt ze tegenwoordig voor een euro als je pech heb 2 euro. Dan gek vinden dat het voor geen meter knalt. Was vroeger misschien ook niet hard maar er was een knal ipv een plop.
Dan neem je maar een extra kranten wijk als je persee een karton troep wil kopen maar dan kunnen anderen mensen ook eens genieten van goed klein spul. Heb liever 20 stuks die ik afsteek dan 80 stuks die ik na 5 gezien heb en de rest weg geef of in een keer weg fik of in een doos pleur tot volgend jaar.
Ik lees in andere reacties over consument wil goedkoop. Tja prima maar als iedere importeur nu is overstapt op 5 grams bloemen dan hebben ze weinig te kiezen tussen wel en niet kopen. Kan mij niet vertellen als papa daar met ze zoontje staat die grondbloemen wil papa zegt nee jan die kopen we niet want ze zijn 5 euro! ipv 2 euro voor 80. Hij heb dat besef toch niet hij zal dan misschien 1 pakje kopen ipv 2 maar boeiend. Stoppen ze die container toch vol met iets anders. Denk dat ze voor 5 euro ook een betere marge hebben dan voor 2 euro. Wellicht minder afzet maar qua winst zal het allemaal wel mee vallen.
Ben ook van mening als vuurwerk weer geld kost er een hoop minder overlast is en minder gestunt met vuurwerk. Losse we gelijk een ander probleem op.