Ouderwetse grondbloemen Cat F2

r-blue

VWC lid
Weet iemand wie nog de betere grondbloemen verkoopt die niet na 2 seconden al uitdoven? Dus niet de cat 1 grondbloemen die je overal ziet.

Gaan die van Katan d'r nog overheen met 2.5gr/st

grondbloemen.png

Alle importeurs hebben wel cat.2 grondbloemen hoor

edit: huh daar staat cat 1 op? Maar daarbinnen mogen die dingen toch maar 1gr nem hebben?

Fonteinen. Alle grondvuurwerk? Wat maakt een cat2 1.9gr grondbloem dan nog anders dan een 2.5gr cat.1 grondbloem dat het een klasse hoger valt?

Ondertussen nog geen cat f2 grondbloemen in mijn omgeving te vinden, niet bij mijn Rubro dealer, Vulcan zijn ook op cat 1 overgegaan. Lijkt erop dat deze een uitstervende soort worden, terwijl ik graag een stukje meer betaal voor kwalitatief beter vuurwerk.

Elke rubro dealer verkoopt toch via de webshop standaard de hier afgebeelde cat2 wondertollen? Ik ga voor de cat1 van Katan haha

Ik weet dat die van Vulcan vorig jaar goed waren, had ze zelf ook. Ik zie bij vulcan nu alleen in Cat 1 grondbloemen, dus vraag me af of het dezelfde als vorig jaar zijn. Bij de Rubro dealers in mijn omgeving zelfde verhaal!

Die van Vulcan staan dit jaar weer als cat2? Zag n filmpje van de Geisha, 3e gele fase afgeraffeld, geen tip dus. Anderen nog wel tips voor goed 3 kleuren afwerkende cat2 grondbloemen?

Hoog tijd dat Fünke met grondbloemen komt :wink:

Die van Vulcan staan dit jaar weer als cat2? Zag n filmpje van de Geisha, 3e gele fase afgeraffeld, geen tip dus. Anderen nog wel tips voor goed 3 kleuren afwerkende cat2 grondbloemen?

Hoog tijd dat Fünke met grondbloemen komt :wink:

Goede kans dat Funke gaat doen aangezien ze nu ook oude romeinse kaarsen maken

Ik heb laatst geleerd van een collega vuurwerkfanaat dat cat. 1 grondbloemen tot 5 gram mogen hebben. Cat 2 grondbloemen zelfs tot 14/16 gram.

Er was alleen wel iets met maximaal per zoveel verpakt of weet ik veel.

Back
Bovenaan