Happiness
VWC lid
Mag wat mij betreft gewoon benoemd worden hoor. Nederlandse probleemjongeren van Marokkaanse afkomst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag wat mij betreft gewoon benoemd worden hoor. Nederlandse probleemjongeren van Marokkaanse afkomst.
Dat met die PVV stemmers die snap ik niet....heb je ze naar hun politieke voorkeur gevraagd ofzo?Nee dat mag inderdaad nooit. Alleen jammer dat ze hier alleen een immigranten issue van maken terwijl een simpele search op dumpert bv laat zien dat genoeg (helft +-) autochtonen azc's, Oekraïnse opvangen, rotondes en woonkamers opblazen.
Had je het over Hamburg of Berlijn had ik ze gelijk gegeven. Daar is het voornamelijk een immigranten probleem.
Hier in het dorp had je een groepje autochtoonse jongeren die om 12u al putjes en prullebakken aan het opblazen waren onder invloed van alcohol.
In de randstad zijn het voornamelijk immigranten of pvv aanhangers die de politie of andere mensen in uniform bekogelden.
De jaarwisseling wordt gewoon door sommige groepen gegrepen om dit allemaal te kunnen doen. Sommigen zijn gepland uit op alles wat in uniform is (sinds corona is dit fenomeen uit de hand gelopen). Anderen grijpen de jaarwissing aan om stoer te doen en dingen op te blazen en hier speelt voornamelijk social media een rol (kijk wat ik doe, ooh dat kunnen we beter etc.)
Nee dat mag inderdaad nooit. Alleen jammer dat ze hier alleen een immigranten issue van maken terwijl een simpele search op dumpert bv laat zien dat genoeg (helft +-) autochtonen azc's, Oekraïnse opvangen, rotondes en woonkamers opblazen.
Had je het over Hamburg of Berlijn had ik ze gelijk gegeven. Daar is het voornamelijk een immigranten probleem.
Hier in het dorp had je een groepje autochtoonse jongeren die om 12u al putjes en prullebakken aan het opblazen waren onder invloed van alcohol.
In de randstad zijn het voornamelijk immigranten of pvv aanhangers die de politie of andere mensen in uniform bekogelden.
De jaarwisseling wordt gewoon door sommige groepen gegrepen om dit allemaal te kunnen doen. Sommigen zijn gepland uit op alles wat in uniform is (sinds corona is dit fenomeen uit de hand gelopen). Anderen grijpen de jaarwissing aan om stoer te doen en dingen op te blazen en hier speelt voornamelijk social media een rol (kijk wat ik doe, ooh dat kunnen we beter etc.)
Ik vind dat broccoli ook verboden moet worden! Enge groenteKijk al die legale F2 wegblokkades liggen daar op de weg.
Maar goed dat het eind dit jaar verboden is,.. derp.
![]()
62 d. weergaven · 1,6 d. reacties | Schilderswijk oud en nieuw | Thijs Van Der Hoef
Schilderswijk oud en nieuwwww.facebook.com
En dit artikel is ook de reden waarom geen enkele gemeente de komende jaren een vergunning af gaat geven voor een paar vuurwerkliefhebbers die wat vuurwerk willen afsteken.
Dat plan komt nooit de riciso analyse door.
Jij bent wel lekker positief haha. Ik snap je pessimisme, maar je kan ook te negatief denken.
Er wordt ook gesproken over een ontheffing, niet een vergunning.
Tussen de twee zit ook nog wel een aanzienlijk verschil.
Vergunning
Een vergunning is een voorafgaande toestemming van de overheid om iets te doen wat zonder die toestemming verboden is.
- Het gaat om structurele of reguliere activiteiten
- Er gelden vaak vaste voorwaarden en regels
- Zonder vergunning mag je de activiteit niet uitvoeren
Voorbeelden
- Een bouwvergunning om een huis te bouwen
- Een evenementenvergunning voor een festival
- Een exploitatievergunning voor een horecazaak
Ontheffing
Een ontheffing is een uitzondering op een bestaande regel of verbod. Je mag iets doen wat normaal gesproken niet mag, maar alleen in bijzondere gevallen.
- Vaak tijdelijk of incidenteel
- Gericht op een specifieke situatie
- Minder structureel dan een vergunning
Voorbeelden
- Ontheffing van geluidsnormen bij een eenmalig evenement
- Ontheffing van verkeersregels voor uitzonderlijk transport
- Ontheffing van openingstijden