Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier wordt er elk jaar een straatje halve loten gehaald. Het denken aan wat te doen met al die miljoenen hoort er gewoon bij. Vaste prik dat de helft van de loten weggegooid kunnen worden en de andere helft veel te weinig oplevert om winstgevend te zijn, maar wat nou als hij toch een keertje valt, je weet maar nooit .
Doe al een paar jaar mee met een abonnementen, dus ook de oudejaarstrekking. Niet dat er nou heel veel gewonnen wordt maar ooit moet er toch wat leuks uit komen.
Elk jaar kopen we 3 december kalenders, deze krassen we netjes dag voor dag open en op de 31e leveren we ze in bij de sigarenboer en kopen we van het geld staatsloten.
Ondanks dat je weet dat je niks wint hoort het er toch een beetje erbij vind ik.
Dit jaar zal het op de 30e openkrassen en inleveren worden gok ik zo.
Altijd wel een of meerdere loten maar helaas tot op heden nog altijd geen geluk of pensioen binnen haha
dus tot die tijd nog gewoon jaar of 30 werken ben ik bang
Speel met een abonnement mee en krijg elk jaar een half lot van mn schoonouders. Hoger dan een keer 100 euro helaas niet gewonnen, maar een mens mag dromen.