Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt er elk jaar een straatje halve loten gehaald. Het denken aan wat te doen met al die miljoenen hoort er gewoon bij. Vaste prik dat de helft van de loten weggegooid kunnen worden en de andere helft veel te weinig oplevert om winstgevend te zijn, maar wat nou als hij toch een keertje valt, je weet maar nooit :D.

Ik overweeg dit jaar voor het eerst een lot te halen. Misschien kan er een leuke nieuwe traditie ontstaan!

Ik doe elk jaar mee voor de lol, samen met pa. Die vindt dat ook leuk. Wie niet waagt, wie niet wint. :D

Doe al een paar jaar mee met een abonnementen, dus ook de oudejaarstrekking. Niet dat er nou heel veel gewonnen wordt maar ooit moet er toch wat leuks uit komen.

Ben hier maar mee gestopt. Heb in tig jaar nooit gewonnen en kan mijn geld beter besteden :devil:

Elk jaar kopen we 3 december kalenders, deze krassen we netjes dag voor dag open en op de 31e leveren we ze in bij de sigarenboer en kopen we van het geld staatsloten.

Ondanks dat je weet dat je niks wint hoort het er toch een beetje erbij vind ik.
Dit jaar zal het op de 30e openkrassen en inleveren worden gok ik zo.

Altijd wel een of meerdere loten maar helaas tot op heden nog altijd geen geluk of pensioen binnen haha
dus tot die tijd nog gewoon jaar of 30 werken ben ik bang :sad:

Speel met een abonnement mee en krijg elk jaar een half lot van mn schoonouders. Hoger dan een keer 100 euro helaas niet gewonnen, maar een mens mag dromen.

Ik haal meestal een straatje bij vuurwerk vathorst. Daar is vorig jaar de hoofdprijs gevallen maar helaas niet op mij haha.

Altijd weer her voornemen om het niet te doen, en de 31e toch stiekem weer een straatje...the FOMO is real...Lotto.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan