Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Zoals me opa altijd zei: Loterij is kloterij. Volg zijn raad de laatste jaren dan ook op.

Heb afgelopen jaren de ene keer wel meegedaan en de andere keer niet. Dit jaar heb ik me voorgenomen tot eind dit jaar aan alle loterijen mee te spelen want ik moet 20.000 euro winnen voor nieuwe camera gear.

Het is altijd geinig om tijdens 00:00 snel een paar loten te checken op de staatsloterij website. buiten de oudjaarsloterij om kunnen loterijen mij niks schelen maar doordat dit maar één keer per jaar is net als vuurwerk is het voor mij ook een beetje traditie geworden om 2 tot 4 (1/2)loten op tafel te hebben bij de aftelling

Elk jaar vaste prik. Een aantal jaar geleden begonnen met een lot te kopen daar waar ik ook mijn vuurwerk haal. Het liefst in een dorpje met een klein sigaren winkeltje of iets (dus ver bij mijn woonplaats vandaan).Als eerst omdat ik met de loten uit mijn dorp nooit wat noemenswaardig heb gewonnen en met de gedachten, als je op het nieuws hoort dat het bijvoorbeeld in Drenthe gevallen is dat ik hem in m,n handen heb :devil:

Komt er eigenlijk elk jaar wel bij, maar echt prijzen hebben we er niet mee gewonnen. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen (en hopen :D)

Ik koop nooit een staatslot en zal dat ook nooit doen. Ik heb al 'spanning' genoeg die avond, daar voegt een lot niets aan toe. Daarnaast sponsor ik de overheid al door bijna 50% van mijn salaris aan hem te geven. Dat vind ik wel genoeg. De kans op het winnen van een mooie prijs is verwaarloosbaar klein. Alleen al je inleg terugverdienen is al een prestatie.

In principe doe ik mee, tenzij ik morgen de 21.6 miljoen win, dan geloof ik het verder wel :p

Ieder jaar weer een straatje en altijd maar een 3de terug gekregen van het betaalde bedrag.

Koop altijd 1 december 2 december krasloten. netjes per dag open krassen en dan op de 31e sochtends bij de sigarenboer inleveren en daarmee een aantal staatsloten klopen.

Ook dit jaar doe ik weer mee. Mijn vader, broertje en ik komen altijd samen een heel straatje.
Tot nu toe kunnen we ons geld beter zo in de fik steken, eigenlijk winnen we nooit wat.

Maar het idee, dat je wel had kunnen winnen....

Ik heb eens 2000 euro gewonnen met een kraslot. Sindsdien heb ik het gevoel dat mijn geluk op is en doe ik nergens meer aan mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan