Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.
Ik ga de Staat niet nog meer Sponsoren dan dat ik het hele jaar door al doe. De kans op winst (en dus geen gedeeltelijke compensatie van de prijs van je lot) is achterlijk klein.
Het ene jaar halen we er wel 1 en het ander jaar niet. Waarom geen idee, denk er eigenlijk niet altijd aan om er 1 te halen. Maar mochten we er wel aan denken halen we er zeker 1.
Wij hebben ook altijd wel iets, soms een straat en soms een heel lot het ligt er denk ik een beetje aan hoe het financieel verlopen is aan het eind van het jaar.
had 2019-2020 twee hele loten (kwam 10€ uit) maar besloot voor deze en volgende jaarwisselingen vier 1/2 loten te nemen (kwam 5€ uit) want de kansen blijven hetzelfde voor minder geld.
De oudejaarsloterij voelt voor mij toch altijd een beetje als de postcode loterij, je wilt niet het risico lopen dat je hem mist. De rest van het jaar nooit last van, ook niet met koningsdag, maar oudjaarsavond zonder lot is toch een beetje als bier zonder schuim
Sinds de laatste 3 a 4 jaar dat ik ook een aantal freak winkels af ga probeer ik ergens in het land 1 te halen.
Doe het gehele jaar mee maar de winkels in de buurt win ik niks tot weinig.
Ooit 1000 euro gewonnen met een lot uit andere kant van NL. dus die hoop zetten we voort tijdens de ophaal dagen.