Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Ieder jaar een straatje, dus 10 loten van elk eindcijfer 1.

Nog nooit mijn geld terug verdiend, laat staan een leuke prijs gewonnen.

Ik koop elk jaar wel 1/5e lot. Puur om mee te doen. En ook wel een beetje hopen op prijs natuurlijk. :p

Doe al jaren mee en is inmiddels een traditie. Ik win nooit wat maar toch koop ik iedere keer weer een lot. Je weet tenslotte maar nooit.

Ik doe ook al sinds mijn 18de mee, elke maand met een vast lot en altijd met een extra ouderjaarslot...
Hoogste bedrag dat ik ooit gewonnen heb met een oudejaarslot, was iets van 150 euro, of gulden... Dat weet ik niet meer precies..

Ook weer zo een traditie die voor mij bij oud en nieuwe hoort. Nog nooit wat gewonnen, maar ook dit jaar zal er weer een lot komen.

Mijn vader koopt altijd een straatje. We winnen eigenlijk ook niets. Vorig jaar hadden we 65 euro. Met die 65 euro kopen we dan steeds een nieuw lot, todat het op is. Afgelopen jaar tot april mee kunnen spelen.

Altijd een lot, ik haal hem eigenlijk ergens in december als ik denk dat het een 'goed moment' is. Echter, dit jaar maar eens doorbreken en wellicht eens een datum plannen en daar voor gaan, want dat 'goede moment' heeft zich nog nooit bewezen... :p

Al jarenlang mee gedaan maar het geluk is mij nooit toegekomen. Helaas. Misschien sla ik dit jaar wel een keer over. Meer geluk in de Toto tegenwoordig!

Begin altijd begin december met een 2 decemberkalenders. 1 voor de wederhelft en 1 voor mezelf. Deze is dus klaar op de 31e. Tegenwoordig de traditie om smiddags een straatje 1/5 loten te kopen en dan gelijk de decemberkalender in te leveren.

Jaja.... ik kras niet de kalender in 1 keer open.

Doe al jaren mee en is inmiddels een traditie. Ik win nooit wat maar toch koop ik iedere keer weer een lot. Je weet tenslotte maar nooit.

Mij niet gezien, met deze gezellige vorm van oplichterij. De naam zegt het al: STAATSloterij. Een, naar crimineel riekende maar toch legitieme, manier om de staatskas te spekken.

Ieder jaar koop ik wel weer minimaal één lot voor de Oudejaarstrekking. Hoewel ik de uitslag niet meekrijg om 0:00, ben ik wel razend benieuwd wanneer ik weer binnen ben. De prijzen die ik daarmee heb gewonnen? Verwaarloosbaar helaas. Om het ''oudejaarsloterijgevoel'' erin te brengen, hier de prachtige commercial van vorig jaar:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan