Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vrouw wilde een hele straat, ze vroeg wat ik er van vond... :confused: Maar ja, wat kan je zeggen als je zelf € 1000+ uitgeeft aan vuurwerk, wat binnen enkele uren genieten weg is. :bonk:

Dus ja, heb deze strijd verloren :rolleyes:

Heb jarenlang een lot gekocht, nooit wat bijzonders gewonnen. Een extra doosje vuurwerk geeft mij meer geluk en is wat mij betreft een betere investering ;)

Eigenlijk ken ik helemaal niemand, die ooit een noemenswaardig(€1000+) heeft gewonnen met de Staatsloterij. En ik durf te stellen dat ik best veel mensen ken. Of niemand heeft het ooit durven te zeggen haha. Maar goed, als je niet mee doet kan je ook nooit winnen. Dus morgen maar een lot halen:)

Doe elk jaar mee met 2 halve loten. kans dat je iets groots wint is natuurlijk nihil, maar net als vuurwerk hoort een oudejaarslot er voor mij gewoon bij. stukje traditie om op de 31 sochtends lekker je decemberkalender inleveren en 2 halve loten en een vanillesigaar bij het sigarenwinkeltje te kopen.

Geld verspilling verkapte belasting voor mensen die in spoorkjes geloven . De kans dat je morgen overlijd is groter:bye:

Sow hey, jij bent zeker met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen haha. :kerst:

Ik doe elke maand automatisch mee, steeds met hetzelfde nummer.
Ook speel ik automatisch met de Oudejaarstrekking mee, alleen dan steeds met een ander lotnummer.

De kans dat je die 30 miljoen wint is natuurlijk klein, maar toch ben ik me steeds weer aan het rijk rekenen vtv en aan het dromen...
De kans dat een vliegtuig op jou neerstort is natuurlijk groter, maar ach....

Stel je voor je zal ze maar winnen...... :holland:

Ach het is een kans op een droom en de negiblablabla pleur ik zo in de plee.heb besloten om er maar 10halve van te maken ipv hele,half rijk is ook rijk:handsup:

Sow hey, jij bent zeker met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen haha. :kerst:

Ik doe elke maand automatisch mee, steeds met hetzelfde nummer.
Ook speel ik automatisch met de Oudejaarstrekking mee, alleen dan steeds met een ander lotnummer.

De kans dat je die 30 miljoen wint is natuurlijk klein, maar toch ben ik me steeds weer aan het rijk rekenen vtv en aan het dromen...
De kans dat een vliegtuig op jou neerstort is natuurlijk groter, maar ach....

Stel je voor je zal ze maar winnen...... :holland:

Nee hoor goede bui, en ben gewoon realistisch

Ik heb hier veel geluk gehad met de prijsvragen dus wil dit graag voortzetten, straatje halve loten gehaald :blink:

Stop maar met loten kopen jongens. Mijn vader heft vorige week een straatje loten gekocht, met daarin ook het winnende lot. :D

Mijn vader koopt er altijd 10, waarvan ik 10% van het bedrag betaal, maar ik doe wel mee met alle loten, maar het geldbedrag gaat ook gedeeld door 10 als we iets winnen. Alles onder de 100 euro, zetten we weer om in loten. Zo hebben we dit jaar tot april "gratis" meegespeeld.

We hebben 4 en een halve lot gehaald. Dat is 2,5 meer dan vorig jaar. Het is bij ons wel een beetje traditie geworden om aan het eind van 't jaar mee te spelen, ook al is de kans om te winnen klein 😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan