dat is ook de reden dat je mee blijft doenJe zou m maar wel een keer winnen. Dat is toch lekker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is ook de reden dat je mee blijft doenJe zou m maar wel een keer winnen. Dat is toch lekker

En, heeft het geholpen?Om het gewoon eens heel anders te doen, heb ik al een lot gekocht, misschien dat het helpt als het het zo vroeg al koopt. Last minute is in ieder geval nooit succesvol gebleken...
En, heeft het geholpen?
Wij hadden 3 loten en op 1 lot hadden we 100 euro. We zitten nog te dubben om dat lot in te leveren of in te lijstenSamen met mijn zoon een heel straatje gekocht. Prijs: het minimale €50,00![]()

Ik zou het er voor doen! Mooi bedrag!Had iets meer geluk met m’n online straatje halve loten, maar bij lange na niet het bedrag waar ik zo vaak over had gedroomd…
Bekijk bijlage 1825376
Toch weer 40 blokkies! Maar idd geen nieuw huisje in de zon :(Had iets meer geluk met m’n online straatje halve loten, maar bij lange na niet het bedrag waar ik zo vaak over had gedroomd…
Bekijk bijlage 1825376
Had iets meer geluk met m’n online straatje halve loten, maar bij lange na niet het bedrag waar ik zo vaak over had gedroomd…
Bekijk bijlage 1825376

Zo denk ik ook ja. Mijn collectie was afgelopen jaar 4k, dus die heb ik er uit.Toch weer 40 blokkies! Maar idd geen nieuw huisje in de zon :(
Dat is meer dan dat ik in al mijn jaren lidmaatschap bij elkaar gewonnen heb ....Had iets meer geluk met m’n online straatje halve loten, maar bij lange na niet het bedrag waar ik zo vaak over had gedroomd…
Bekijk bijlage 1825376
Lekker hoor !
Zo denk ik ook ja. Mijn collectie was afgelopen jaar 4k, dus die heb ik er uit.
Een vriendin van mij had trouwen een elektrische Mini gewonnen.
Das dan wel weer leuk zo'n mini maar ja die kan je ook afkopen natuurlijk. Weer geen extra huisje in de zon Zo denk ik ook ja. Mijn collectie was afgelopen jaar 4k, dus die heb ik er uit.
Een vriendin van mij had trouwen een elektrische Mini gewonnen.
En, in the pocket?Die gebruikt voor 1 lot voor vanavond.
Ik ga voor het miljoen![]()
Helaas,En, in the pocket?