Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Vaste prik. Een straat staatsloten. Een straat voor de El Gorde de Navidad. En natuurlijk meespelen met de postcodeloterij op nieuwjaarsdag.

Nog nooit iets gewonnen.

Ik ben er mee gekapt. Ik heb ongeveer 15 jaar lang een straatje gekocht. Dat kost je 300 euro en kreeg altijd tussen de 70 en 90 terug.

Ook ieder jaar van de partij, toch leuk om te doen, maar wat zou het toch eens leuk zijn om te gaan slapen met het bericht dat je het Oud&Nieuw budget hebt gewonnen en dat je los kunt in de nieuwe freakacties in januari. Tot op heden gaat er enkel geld achteraan helaas.

Ik zei een paar reacties geleden dat ik er mee ben gekapt, maar nu hoorde ik iemand zeggen een gokker stopt altijd voor dat de jackpot valt. Dus ja we houden vol dan maar.

Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik toch nooit ergens iets mee won. Volgens mij heb ik dat vorig jaar hier op het forum ook wel een paar keer geroepen. Nu heb ik hier inmiddels al een Red Lantern Dragon van Wolff gewonnen, een aansteker van Pyroproducts, een prijs (nog niet bekend wat) bij de beste cake tot 500 gram van vorig jaar en laatst VIP kaarten voor de Magnum demo. Misschien betekent dat wel dat m'n geluk gekeerd is en ik zal dan toch maar overwegen om dit jaar weer mee te doen.

Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik toch nooit ergens iets mee won. Volgens mij heb ik dat vorig jaar hier op het forum ook wel een paar keer geroepen. Nu heb ik hier inmiddels al een Red Lantern Dragon van Wolff gewonnen, een aansteker van Pyroproducts, een prijs (nog niet bekend wat) bij de beste cake tot 500 gram van vorig jaar en laatst VIP kaarten voor de Magnum demo. Misschien betekent dat wel dat m'n geluk gekeerd is en ik zal dan toch maar overwegen om dit jaar weer mee te doen.
Delen wij dan met jou mee :p

Delen wij dan met jou mee :p
Als Knetter (of iemand van ons eigenlijk) de loterij wint wordt er een dikke show georganiseerd en staat hij daar te fakkelen als een malle.
Als ik de hoofdprijs win dan beloof ik bij deze dat ik een dikke show zal organiseren en dan zijn jullie allemaal uitgenodigd. Zelf fakkelen zal niet mogen dus er zal een schietbedrijf aan te pas moeten komen :)

Speel maandelijks mee met 1 lot, dus ook met de oudejaarstrekking.

Wel doen we altijd in december voor iedereen in huis een decemberkalender, de 'opbrengst' word steevast op 31 december ingewisseld voor staatsloten.

Hier ook maandelijks meespelen, lange tijd niks gewonnen maar nu wel weer wat. Evenals met de vriendenloterij. Toch vond ik het zelf kopen van een lot leuker, dan ben je bewuster en keek ik ook meer naar de trekking uit. Nu is het oh leuk, 7,50 gewonnen en weer door. Misschien voor de oudejaarstrekking nog 1 of 2 loten los erbij kopen.

Besloten dit jaar toch gewoon weer een straatje te kopen. Alleen nog even zien of het halve loten worden of hele.

Besloten dit jaar toch gewoon weer een straatje te kopen. Alleen nog even zien of het halve loten worden of hele.

Nog nooit gedaan, wellicht eens leuk om met een gezelschap in te leggen ofzo.
Maar ga sowieso weer meedoen als alle jaren, maar je moet aardig winnen om überhaupt alle voorgaande jaren te vergoeden hehe.

Speel iedere maand mee met een heel lot met XL. Echt hoge prijzen nog niet gepakt man toch mee blijven spelen want ja je weet nooit hea...🤪

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan