Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Delen wij dan met jou meeIk ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik toch nooit ergens iets mee won. Volgens mij heb ik dat vorig jaar hier op het forum ook wel een paar keer geroepen. Nu heb ik hier inmiddels al een Red Lantern Dragon van Wolff gewonnen, een aansteker van Pyroproducts, een prijs (nog niet bekend wat) bij de beste cake tot 500 gram van vorig jaar en laatst VIP kaarten voor de Magnum demo. Misschien betekent dat wel dat m'n geluk gekeerd is en ik zal dan toch maar overwegen om dit jaar weer mee te doen.
Als Knetter (of iemand van ons eigenlijk) de loterij wint wordt er een dikke show georganiseerd en staat hij daar te fakkelen als een malle.Delen wij dan met jou mee![]()
Delen wij dan met jou mee![]()
Als ik de hoofdprijs win dan beloof ik bij deze dat ik een dikke show zal organiseren en dan zijn jullie allemaal uitgenodigd. Zelf fakkelen zal niet mogen dus er zal een schietbedrijf aan te pas moeten komenAls Knetter (of iemand van ons eigenlijk) de loterij wint wordt er een dikke show georganiseerd en staat hij daar te fakkelen als een malle.
Hele!!! met het halve werk is de wereld ook niet gemaakt!Besloten dit jaar toch gewoon weer een straatje te kopen. Alleen nog even zien of het halve loten worden of hele.
Besloten dit jaar toch gewoon weer een straatje te kopen. Alleen nog even zien of het halve loten worden of hele.