Oude tijden herleven

Eigenlijk wel alles van de Crown Collectie. Zoals:

Prodigy pot
Mantronix
19 shots PARADISE
Die 13 shots cakes van Broekhoff, de SUPER 4, daar zaten dan 4 verschillende potten in, o.a. RAVE, VODOO, SI-FU, enz.
Full Sky
Jewel in the Crown
Daarnaast eigenlijk al hun mooie sierpakketten, de kleurrijke starterspakket en Executive pakket
Oh en natuurlijk de 2 PACK EXTREME !! Beste cakes ever!

Al deze producten mogen van per direct terugkomen en dan koop ik alles twee keer! :D
Goede oude tijd, Rave zat niet in de Super 4 dat was een aparte cake. Het label en de naam, als klein kind zijnde was dat gewoon iets magisch. Net zoals de cakes van Top Selection & New Spirit en natuurlijk Brilliant Collection, Diamond Collection. Heeerlijk!

De salute variant van de strong celebration!! man man wat een lekker salutes zitten daar in. Laat hem dan terug komen als bij voorbeeld onderstaand of als de Salute Celebration. De chinezen weten al welke salutes erin zitten, kwestie van doorvullen, of een compound met alleen de laatste cake van de strong celebration, 25mm met lekker bursts die menig 30mm volledig eruit ramde.
Bekijk bijlage 1807641Bekijk bijlage 1807642
Eens wat een klappen komen van die salutes af. Daarom al 4 jaar oprij de celebration ik bezit. Ik zou eerder voor een cake gaan. Ik denk dat je dan een nieuwe topper binnen NL hebt zoals het succes van de cairo.

Zoals al veelvuldig benoemd, veel artikelen met fluit zijn wat mij betreft welkom, maar weet niet of dat realistisch is i.v.m. plastic / karton huls, productie die niet gewild is etc.

Boxen als de Garden of Eden, Golden Power, Angry red hornet.

Speciale effecten zoals de Wasp, Zware Jongens, all at once zoals Happy Thunder Q, The Scream (Wolff)

Oude tijden! ✅

Pangu:
Smash box 2
Garden party 1,2,3

Evo:
Spectacle box 120 Productie 2015
Golden age 😍
Winter night
Solar storm productie 2015
Sunbeam 2
Titanium thunder

Wolff:
Snipper
Panther
Big box (Lidu)

Marijn:
Vette Marja

Broekhoff:
Snowman om de uitstraling.

Schuurmans / Vulcan:
Shockwave

Bonfireworks: (uit de tijd van Bert.)
Treasure Island
Earcather

Royal:
China by night
Golden power
Sirens salvo.

Mooi initiatief en ben erg benieuwd of er wat uit gaat komen!

Onderstaand “mijn lijstje”, ik zie dat sommige namen ookal door anderen zijn genoemd:
- Concerto Rosso (Wolff) / Heavy Legend Gravity (Rubro)
- Cruelty (Wolff)
- Cruel Traction (Wolff)
- Heavy Legend 16 shots inclusief salutes (Rubro)
- Rapid Rampage (Royal) / Hoogmoed (Marijn)
- Vette Marja (Marijn)

Eigenlijk maar 4 cakes waarvan ik tot de dag van vandaag natte dromen heb.
- Wolff Sniper.
- Wolff Panter.
- Wolff Red Heat.
- Burn it Massive.

30mm uitgevoerd. Als jullie dat voor elkaar krijgen met een uitmuntende kwaliteit…🥰
De Red Heat, hoe kon ik 'm vergeten. Dat was echt een topper inderdaad. Zo simpel maar zo vreselijk mooi.

Eigenlijk vreemd dat deze nog helemaal niet is benoemd, deze slechts 300 grammer die overkomt als een 500 grammer :

De no. 3 vond ik nog een tand dikker en mooier...

Hoe heette die dikke tailbak van Rubro nog maar, met die felle magnesium tails erin... Die mag ook wel terug

Ja precies, tnx Marco!

Die mag terug :D al betwijfel ik of je die in groot genoeg aantallen kwijtraakt om ze ook zo te kunnen bestellen in China

Garden of eden - Royal Fireworks
Garden of eden 2.0 - Royal Fireworks
Wonderfull world - Royal Fireworks
Mega Pangu box 1 - Pangu
Mega Pangu box 2 - Pangu
Mega Pangu box 3 - Pangu
On the beat - Pangu
Escape from hell - Rubro
Red Maroon (de oude natuurlijk) - Mania
Horn Whistlers - Pangu

-25 shots cakes van evolution (Profire)
- beautifull guilin (zena)