Oude dingen verzamelen

Poe wat een collectie zeg, zitten echt geweldig mooie dingen tussen. Mag je trots op zijn.

Prachtig Happiness! Een hele dikke verzameling! Zit er ook nog zo'n nostalgisch geurtje aan?! Vroeger deed ik niets anders dan de geur opsnuiven van vuurwerk verpakkingen (fetisch)! Een authentieke geur anders dan hedendaags!

Jazeker ik ben een echte kruitsnuiver. Het lekkerste vond ik het vroeger, toen je nog de goede kanonslagen, donderslagen etc had, die na de klap nog niet helemaal versnippert waren en waarvan de resten nog nasmeulden. Wat een heerlijke geur was dat.:p

Erg mooie collectie heb je al hoor. Petje af. Ik moet ook echt eens een keer een mooie geschikte vitrinekast aan gaan schaffen voor al het moois wat ik de laatste 8 jaar bijeen heb gesprokkelt. Het komt er alleen maar niet van.:wink:

Zou je zeker eens moeten doen:yes:

Wat gaaf om die collectie te zien zeg!
Ik verzamel zelf al zo'n 7 a 8 jaar single shots. Eerst bewaarde ik er 1 van elke soort die ik had, maar mettertijd ben ik er steeds meer moeite voor gaan doen, en inmiddels is het een leuke diverse collectie.
Sinds ruim een jaar ben ik ook begonnen met het verzamelen van ander ouder spul, maar hoewel ik toch ook al een paar keer flink geluk heb gehad, en bovendien verwend ben, vind ik het naar moeilijk om erin te rollen. Dingen zijn of heel erg lastig te vinden, of uitsluitend te verkrijgen via een ruil.
Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op, maar het is een heel erg leuke hobby.

De eerste vitrine is inmiddels in bestelling, dus wie weet zal ik over een paar weken wel een impressie foto posten ;)

Laatst bewerkt:
Oh daar ben ik zeer benieuwd naar. Het is idd vaak lastig om aan items te komen waar je je zinnen op hebt gezet. Des te leuker is het om weer wat te scoren.:p

Oh daar ben ik zeer benieuwd naar. Het is idd vaak lastig om aan items te komen waar je je zinnen op hebt gezet. Des te leuker is het om weer wat te scoren.:p

Ja en dan heb ik ook nog eens de pech dat ik de redelijk schaarse items zoek :rolleyes:
Maar het zorgt idd wel dat de jacht interessant blijft. Als je het zonder moeite naar wens kon kopen was de lol er ook wel snel vanaf denk ik.

Back
Bovenaan