Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
5 verkoopdagen, ik kan het mij niet meer heugen. 4 nog wel zeer goed. Daarnaast zegt de afsteektijd mij niets, iemand enig idee welk jaar dit was?
Leuk dat lijstje namen te zien, een handjevol ken ik er van, al bestaat er geen meer van als vuurwerkverkoper; Van Ellen heeft het nog het langst volgehouden, Mulder was een begrip, Dummer weet ik ook nog goed, Weening vagelijk, net als paar andere lichtleijk belletje doet rinkelen. Dat zelfs V&D verkocht joh, lol. Had de Wichers aan Overwinningsplein nog iets met latere B&W van doen?5 verkoopdagen, ik kan het mij niet meer heugen. 4 nog wel zeer goed. Daarnaast zegt de afsteektijd mij niets, iemand enig idee welk jaar dit was?
Sex pijlen?Ha ja ik zag hem. 20 Euro voor een knipsel. Best heftig als je het mij vraagt, maar goed als het je dat waard is
Via Delpher kun je er overigens ook zat vinden (tip)
Hier een bestaande bekende van ons dit nog steeds bestaat (uit 1975)
En nog een paar..
Bekijk bijlage 71813
5 verkoopdagen, ik kan het mij niet meer heugen. 4 nog wel zeer goed. Daarnaast zegt de afsteektijd mij niets, iemand enig idee welk jaar dit was?
Had de Wichers aan Overwinningsplein nog iets met latere B&W van doen?