Oude collecties

Herlijk. Ik vond de originele Dynasty collectie eind jaren 90 echt de mooiste die er maar was.
En nieuw spirit de lelijkste.

Heerlijk topic dit. Die widow makers enz. Ik beleef die stookdagen van vroeger weer helemaal opnieuw

Heerlijke foto's weer allemaal zeg, genieten dit. Hoewel we allemaal al jaren aan de compounds zitten vind ik de foto's met losse cake's enzo tog het meest sfeervol hoor. Heerlijk om terug te zien.

jaarwisseling 2006-2007.
Het 1e jaar dat de 500 grammers (voor veel te veel geld) verkrijgbaar waren.

P1010009.jpg

jaarwisseling 2005-2006
toen Crown (Broekhoff) nog de welbekende SUPER 4 (2 verschillende pakketten, totaal 8 cakes) had. Voor die tijd hoorden deze pakketten tot de top van het Nederlandse vuurwerk (pre 500 gram)
P1010019.jpg

P1010067.jpg

P1010056.jpg

jaarwisseling 2004 -2005

verzameling.jpg

toen nieuw in de collectie: shock van Diamond Collectie.
diamond-schock.jpg

nog een cake van Diamond (Schuurman Vuurwerk)
diamond-crackling-pearls.JPG

en hier nog een Dynasty cake
dynasty-wild-fire.jpg

extreem grote pijlen. Heb ik alleen dit jaar in de winkel (in NL) zien liggen. hoop lucht, maar wel erg goede uitwerkingen
pijlen-magnum.jpg

Heerlijk om te zien allemaal.Op bijna elke foto die hier voorbij komt zit wel een product dat ik vroeger ook eens gehad heb. Met name ook de Dynasty lijn van vroeger. Die Magnum pijlen uit de laatste foto's ken ik ook nog wel. Die verkochten we toen meestal per stuk omdat ze anders te duur waren en niet goed verkochten. Uitwerking kan ik mij niet goed meer herinneren helaas.. :droolthum

Ik wil ook meedoen alleen me foto's zijn klein :p
2009 - 2010

Ik mis de zware romeinse kaarsen die hier te zien zijn

collectie 2009 3.jpg

collectie 2009 2.jpg

2010 - 2011

Yellow Caps en Xtreme 180 shots mat waren goed

DSC01067.jpg

DSC01068.jpg

Back
Bovenaan