Oud & Nieuw van PyroSpace 2013 - 2014 (Foto's en Films)

Vandaag een fluit-knal projectje: 4x At Once (Katan) + 4x Duro (Wolff)
Elke At Once gaat gelijk met 1 Duro de lucht in. Dit 4x achter elkaar!

Super leuk dat je er weer bent, ik miste je in 2013 al, toen geen beeldmateriaal gemaakt?
Doordat een dierbaar familielid in 2012 kwam te overlijden, is dat een rotjaar geworden.
Hierdoor is er met Oud & Nieuw 2012 vrij weinig afgestoken en gefilmd.
De paar filmpjes die toen zijn gemaakt, komen later nog in dit topic erbij.

Afgelopen Oud & Nieuw is er wel weer volop gestookt en gefilmd! :)

Wat heb je er weer een dikke trailer van gemaakt man! Super!
Benieuwd naar alle mooie projecten die online gaan komen :)

Wat zijn de plannen voor dit jaar? :D Ga je hoe dan ook nog een paar van die mooie overdag films schieten? weer zon groot assortiment :D?

Wat zijn de plannen voor dit jaar? :D Ga je hoe dan ook nog een paar van die mooie overdag films schieten? weer zon groot assortiment :D?

Er staan momenteel al een hoop producten op de wishlist en met nog enkele importeursdemo's te gaan, groeit die gestaag verder. Nadat alle importeursdemo's zijn geweest, start ik met het puzzelen, plannen en keuzes maken. Vanaf november probeer ik zoveel mogelijk cakes live te ervaren op productdemo's.
Pas dan kunnen er definitieve keuzes worden gemaakt :D

Wat betreft overdag filmen is voor mij grotendeels afhankelijk van hoe de nieuwe wetgeving straks zal uitpakken.
Hopelijk weten we op korte termijn in ieder geval waar we als liefhebbers definitief aan toe zijn :)

Na 2 filmpjes van overdag gaan we over naar een avondfilmpje:
3x Crackling Purple Mine (Orthen / Evolution) achter elkaar.

Deze snelle z-shape ramwaaier is helaas niet meer in productie, maar wat was deze gaaf.
Met 8 sec zo voorbij, daarom dit karton a 3 stuks achter elkaar doorgelont!

Zitten leuke projecten tussen! Ook goed vastgelegd op camera. Kom maar op met nog meer films & fotos!

Vandaag een uitgebreide video van mijn collectie.
In de trailer kwam al een gedeelte voorbij, maar dit was lang niet alles.
Heb vaak de vraag gekregen of ik een totale collectiefoto wil posten, maar helaas heb ik die niet.

Op 29 december is er een poging gewaagd om het "vuurwerkfort" fotogeniek te maken, maar na een half uurtje werd de symbolische bijl er al ingezet. Het was gewoonweg te veel om het uitgestald op één foto te krijgen :p

Vandaar dus deze collectievideo, enjoy!

vette collecie man! Echt gaaf dat je zulke mooie films maakt terwijl je zoveel vuurwerk af moet steken, ik kom elk jaar handen te kort in de avond uren!

Wat een gruwelijk vette trailer is dit weer zeg. Dat heeft heel wat uurtjes gekost, super gedaan! En de projecten die al online staan beloven veel. Prachtig!

Vandaag weer daylight-vuurwerk met:
5x Delicious Thunder (Rubro) + 15x Black Smoke Thunder (Cafferata) :D

Vandaag 3 Wolff cakes in w-shape: 2x Hitmen + 1x Hurricane
Een combinatie met in het midden goud en op links & rechts variatie in effecten!

Back
Bovenaan