Oud & Nieuw Sfeer Foto's

Ik vond deze gewoon echt super gaaf gemaakt. Ik had zelf niks in de gaten, en men vriendin stond achter mij en die maakte deze foto's. Je ziet nu pas echt dat dit een passie is , en niet zo maar voorbij gaat. Of te wel nooit weg gaat. Hier doe je het voor .

26513310_10156107836127728_634440366_o.jpg

Niet de beste foto, maar wel leuk.

Bekijk bijlage 37218

Buurtbewoner :D Was een lekker showtje hoor met oudjaar!
Had jij een paar dagen daarvoor niet iets gezegd over 100% consumentenvuurwerk? Ik zag toch een paar flinke boeketten richting het einde van de show hahaha
Mocht je nog een filmpje willen hebben van (een deel van) jullie show vanuit onze achtertuin, laat het mij dan maar even weten dan gooi ik hem wel op Youtube.

Kwam deze nog tegen.
Gemaakt toen ongeveer alles de lucht in was .
De buurt voegde nog wat kerstbomen toe
IMG-20180101-WA0007.jpg

Leuke foto en erg herkenbaar :) Die van mij vindt het ook maar al te lekker om tegen/in/op een van de dozen te gaan liggen.

Hele gave foto's RandomDaniel, vooral de foto's uit je tweede post vind ik sfeervol.

Hele gave foto's RandomDaniel, vooral de foto's uit je tweede post vind ik sfeervol.

Vind die foto van die fluitcake ook echt goed gelukt, was de neon mosquitos van Katan.

Hij was afgestoken midden op een voetgangersbrug, en een stukje verderop ligt nog een brug. De fotograaf, één van mijn familieleden stond op die brug ernaast. Ook in het midden, samen met de achterste bomen die verdwijnen in de rook maakt het dit een mooie plaat. Minpuntje zijn die lichten van de huizen aan de zijkant.

Die foto van de flits is van de Event Signal light van Rubro.

Die eerste foto is goud, met die ik meen een fluit/crackling cake.

Ja helemaal mee eens. Echt een prachtige foto. Als ik dit zo zie komt toch wel het besef dat ik ook wat meer de tijd moet nemen tijdens oud en nieuw om wat sfeerfoto's te maken. Maar tijdens het afsteken, geregeld filmen en volop genieten blijft er eigenlijk weinig tijd over.

Back
Bovenaan