killerdome
VWC lid
Daarom zeg ik het ook!
Gekke Chinezen... hahaha!
Gekke Chinezen... hahaha!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gekke Chinezen... hahaha!
We konden wel een pallet mee krijgen met vuurwerk, maar dit was toch iets teveel van het goede... Grapje!

Ik nam zelf 12x poison, zelfde als reno mee en mn maat 1 pijlenpakket en een poison, kwam omdat ik er 12 pakte en er nog maar 1 lag, hij blij...
| + YouTube Video | |

13 potten en een pijlenpakket voor maar €48,- Heerlijk gevoel!

Thuis aangekomen de auto uitgeladen en even gekeken wat ik nu allemaal al had staan. Enkele uren later ben ik samen met mijn vader naar Genemuiden vertrokken op weg naar Herman de Haan. Eenmaal binnen gekomen zag ik Jan-Willem direct en heb even een praatje gemaakt. Het wachten was nu op DsNL die ook zou komen om zijn deel alvast mee naar huis te nemen. Alles werd goed geregeld en na een klein uurtje stond het eerste vuurwerk al in de loods klaar om in de auto gezet te worden. Het was weer even goed afstrepen met de lijst zodat alles aanwezig zou zijn, best een verantwoording om voor ongeveer 10 man vuurwerk te regelen! Alles klopte, het enige wat ontbrak was een karton Silver Salute voor killerdome. Deze kon de volgende dag gelijk in de ochtend opgehaald worden, waardoor de bestelling van 630 kilo 100% compleet was! 

Ja, ik werd gek toen DsNL mij zei dat Sunseeker 630 kilo vuurwerk op had gehaald met zijn vader. Ik was toen net de grens over uit Duitsland op weg naar Sunseeker. Toen die deuren van die bus open gingen dacht ik even, okee, zijn we doorgeslagen met zn allen? Of moet dit kunnen? Dit moet kunnen dacht ik!
Het zijn tenslotte maar 3 dagen per jaar dat we even extreem uit ons dak gaan en dat gaat er dan ook goed op los!

Een goede voorbereiding is het halve werk, dus de voorbereiding nam een hoop tijd in beslag. Maar jeetje, wat was dit een heerlijke opening!
Met elektronisch schieten kun je zo veel beter timen, dat je echt schitterende salvo's kunt maken. Dat hebben we dan ook gedaan. Cakes in salvo's geschoten om zo een mooi ritme te krijgen. Zeer geslaagd!
. | + YouTube Video | |

Alleen jammer van die muziek die er staat zacht onderstaat!![]()
vond het een lekker nummer! en het gepraat is nog wel te verstaan geloof ik?