Nou dan moet ik ook maar een stukkie posten he
Eigenlijk had ik alles al geregeld, bij verschillende winkels had ik kortingen dus ik moest alleen nog bestellen. Toen begon Dmenrapstar op msn over zijn functie bij Herman de Haan. Hij kon misschien wel wat voor mij regelen als ik nog een bestelling moest plaatsen. Omdat ik nog nergens besteld had, ben ik op het aanbod ingegaan. Ik vroeg verschillende keren hoeveel korting er mogelijk was bij een bepaald bedrag, de korting werd zo hoog, dat ik aan de andere van het Kruittuig heb gevraagd of zij mee wilde bestellen. Iedereen was erg enthousiast over deze geweldige korting en ik kreeg een hoop bestellingen door. Het was een heel geregel en gereken, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben alle mensen waarvoor ik besteld had hun vuurwerk gekregen. Erg goed gedaan van Jan-Willem en Herman de Haan!
De 29e was het dan zo ver, vuurwerk halen

Vroeg in de ochtend ben ik naar Vuurwerkhouten.nl geweest om daar de eerste bestelling op te halen, ook dit was weer voor meerdere mensen. Thuis aangekomen stonden de eerste 5 kartonnen in de gang. Daarna ben ik samen met heartworm naar tuincentrum Vechtweelde gegaan in Maarssen. We hadden een karton Secret Salute gedeeld en ik had nog wat losse cakes besteld, ook hier ging alles zoals geplanned.

Thuis aangekomen de auto uitgeladen en even gekeken wat ik nu allemaal al had staan. Enkele uren later ben ik samen met mijn vader naar Genemuiden vertrokken op weg naar Herman de Haan. Eenmaal binnen gekomen zag ik Jan-Willem direct en heb even een praatje gemaakt. Het wachten was nu op DsNL die ook zou komen om zijn deel alvast mee naar huis te nemen. Alles werd goed geregeld en na een klein uurtje stond het eerste vuurwerk al in de loods klaar om in de auto gezet te worden. Het was weer even goed afstrepen met de lijst zodat alles aanwezig zou zijn, best een verantwoording om voor ongeveer 10 man vuurwerk te regelen! Alles klopte, het enige wat ontbrak was een karton Silver Salute voor killerdome. Deze kon de volgende dag gelijk in de ochtend opgehaald worden, waardoor de bestelling van 630 kilo 100% compleet was!
Als eerst waren de kartonnen in de bus gezet, dit zag er zo uit:
Het grootste gedeelte stond er in, nu de losse cakes nog!
Ook dit was gebeurd en toen zijn we naar huis gereden. Naar wat heen en weer bellen met de jongens die mee hadden besteld was alles geregeld, iedereen kon het op komen halen. killerdome en Jemo kwamen als eerst, die schrokken best wel toen ze de achterdeur open deden. Het zag er als volgt uit;
De bus werd uitgeladen en het stond verspreid over het 'distributiecentrum'
Toen iedereen zijn vuurwerk had opgehaald zijn mijn vader en ik weer naar huis gegaan. Eindelijk mijn eigen vuurwerk uitladen en kijken wat ik nou precies had
Uiteindelijk is het dit geworden:
DarkSoul had nog 18x Hoogmoed, 1x Jaloers en 1x Vetjes voor me meegenomen op oudjaarsdag zelf, helaas staan die niet op de foto.
Later zullen de Hoogmoedjes terugkomen in mijn finaleproject.