Oud & Nieuw 2014 / 2015 van Pyro Space

Heel fijn de films weer, Anaconda. Ben benieuwd wat voor combi´s je nog meer in petto hebt voor ons.

Vandaag een w-shape met 2x Screaming Salute (Royal) en 1x Falcon (Schuurmans).
Jullie kennen hem nog van vorig jaar overdag en de reacties hierop waren erg enthousiast.
Vandaar besloten om deze combinatie afgelopen O&N nog eens af te steken, maar dan 's avonds!

Filmpje van overdag: klik

Vandaag een combinatie van 2 waaiercakes:
Titanium Thunder van Evolution en It's Mine van Zena.

Een knalwaaier met diverse kleuren comets miste ik nog op de Nederlandse vuurwerkmarkt.
Hiervoor heb ik bovenstaande cakes samen gebruikt om dit effect proberen na te bootsen.
De comets van de It's Mine gingen iets hoger dan de ti-salutes van de Titanium Thunder.
Voor de rest kwam het aardig overeen met het idee dat ik in gedachte had :D

Vandaag een combinatie van 2 waaiercakes:
Titanium Thunder van Evolution en It's Mine van Zena.

Een knalwaaier met diverse kleuren comets miste ik nog op de Nederlandse vuurwerkmarkt.
Hiervoor heb ik bovenstaande cakes samen gebruikt om dit effect proberen na te bootsen.
De comets van de It's Mine gingen iets hoger dan de ti-salutes van de Titanium Thunder.
Voor de rest kwam het aardig overeen met het idee dat ik in gedachte had :D

Prachtig! Tot nu toe, voor mij, het leukste projectje! :)

Vandaag een w-shape met 2x Concerto Rosso en 1x Sunshine in Darkness.
Sunshine in Darkness was een 19 shots cake, afkomstig uit het China by Night assortiment van Royal.
Deze werd helaas afgekeurd, maar ja... zonde om hem niet af te steken :wink:

Vandaag 4 all at once salutecakes achter elkaar :cool:

1. Secret Salvo
2. Delicious Thunder (Finale Edtion)
3. At Once
4. Happy Thunder Q

Fijn weekend! :biertje:

Vandaag voor jullie de crossettebox Splitting Neon van Lesli.

fmjhnq.png

Uit deze cakes kwamen prima crossettes van hoge kwaliteit.
Ze waren mooi consistent met zuivere kleuren.

De eerste 3 cakes stonden in w-shape en de 4e cake centraal achter.
Als je deze box in de gangbare volgorde afsteekt (van cake 1 naar 4) dan loopt het tempo langzaam op.
Nu deze cakes in w-shape zijn gezet, verschilt het tempo waardoor sommige eerder klaar waren.

Enjoy!

Vandaag een w-shape van 1x Zigra en 2x Werewolf (Vuurwerkmania).
De Zigra viel mij helaas wat tegen, maar de Werewolf deed het prima!
Grote boeketten en langdurige crackling willows :cool:

Altijd genieten van jou filmpjes en combinaties die je maakt! Ik kijk elke keer weer uit naar een nieuw filmpje, ga zo door :D

Sow! Die werewolf doet het goed :)
Gelukkig al 2x besteld, ga ze ook in W-shape zetten moet alleen nog een leuke combi cake vinden :)

Hoe maak je eigenlijk zo'n W shape ?
Je kan een houten stellage maken, maar wat Anaconda doet (zoals op de film te zien is) is 2 balkjes vastmaken (lijmen?) aan de middelste cake en daar de buitenste cakes op laten rusten (vastlijmen?). Dan om het geheel tape wikkelen. Ik zou het zelf nog wel even vastzetten voor de zekerheid ;)

Back
Bovenaan