Oud&Nieuw 2009 van 3307

Mooie filmpjes 3307.
Mooie kwaliteit ook.
Die nieuwjaarsshow is echt mooie,en dan die 2 shells op het laatste,een woord:Fantastisch:O
Wil niet opdringerig doen,maar wanneer krijgen we een update?:D

Laatst bewerkt:
Weer een kleine update. Had ze al klaar liggen maar vergeten te uploaden.

2d0cpq0.jpg

Thunderbombs 1000 in kampvuurtje: Opslaan als..

211o4gm.jpg

Goudmat 180shots: Opslaan als..

2rm4b4j.jpg

Middagje stoken deel 1: Opslaan als..

hrecrm.jpg

3 x Weco Uranus: Opslaan als..

Oplaan lukt ook wel maar afspelen doet hij niet. Net kon het de pagina ook niet vinden nu wel. :wink:

edit: Dit komt er te staan: 4øX€U”Lͨ½ˆÙ4*+Yb6!)i’‰Ü§*q4–Ç.Æ»"ÌòÌXH‘Я`)ó5·«”Èlkn—5Äs] :p

Ligt het aan mijn computer, of hebben meerdere mensen last van dat de filmpjes het niet doen? Als ik 'doel opslaan als' doe en windows media player start op staat er dat er een fout is, en doen de filmpjes het niet.

Dan zul je waarschijnlijk een aantal codecs moeten installeren of je Media Player moeten updaten. Maar het is gewoon een simpel Mpeg2 formaat filmpje (en WMV) dus normaal gesproken zou je er geen problemen mee moeten hebben.

Ligt het aan mijn computer, of hebben meerdere mensen last van dat de filmpjes het niet doen? Als ik 'doel opslaan als' doe en windows media player start op staat er dat er een fout is, en doen de filmpjes het niet.

Bij mij doen ze het gewoon. Download eens VLC mediaplayer, een kleine programma die zowat alle filmpjes kan openen. Het is mij nog nooit gebeurt dat ik er een filmbestand NIET mee kon openen;)
http://www.videolan.org/vlc/

Leuke filmpjes trouwens:)

Er staat iets over codec, en hij kan hem daarom niet openen. Ik las dat je iets zei over codecs instaleren, kan je daar wat meer informatie over geven?

Back
Bovenaan