Oud & Nieuw 2007 - 2008 van *kevin*

*kevin*

VWC lid
Zo mensen, ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest om mijn video en foto bestanden samen te voegen tot een mooi geheel.

ook dit jaar ben ik weer geslaagd ook een uitgebreide collectie samen te stellen, van 4" shells tot aan kleine sierpotjes.. er is vanalles te zien op deze film.
ook zul je weer veel projecten tegen komen, zoals verschillende doorgelonte cake's maar ook verlengde nitraat matten.
en natuurlijk mogen de day after foto's niet ontbreken op deze film, ik zou zeggen kijk en geniet!

bestand is ong 300mb en de speelduur is ong 35 minuten.

met dank aan Pyromaniac & Crazy Fireworks voor de hosting! zodat ik jullie niet via de video google hoef laten te kijken.

iedereen een goed en gezond 2008 nogmaals toegewenst.

http://www.crazyfireworks.eu/movies/2007/kevin/oudennieuw2007-2008.wmv

Bedankt voor het filmpje *kevin* ik heb hem nog niet helemaal bekeken maar wat ik nu heb gezien ziet er echt top uit!
En wat een giga collectie heb jij zeg:shocked:
De filmpjes zijn ook erg goed van kwaliteit en het is leuk om naar te kijken.

Zo Kevin.
Ik moest al smakelijk laggen toen ik de day after foto's tegen kwam.
Nu weet ik ook hoe het er uit gezien heeft.
Je bent flink bezig geweest.
Mischien een iedee om volgend jaar te kijken of je er een show van kan maken.
Nadeel is dan wel dat je veel sneler door je vuurwerk heen bent, maar gezien de hoeveelheid zal dat wel los lopen bij jou.
Ik heb genoten in ieder geval.
Gr. Giron

Zeer leuke film *kevin*, bedankt voor het delen ervan! :)
Leuke beelden, mooi vuurwerk en wat had jij een enorme berg man, jij hebt je uitstekend kunnen uitleven die dag. :D

Toch vraag ik me af waarom je al die matten op het gras afsteekt? Dempt altijd wel wat, is toch zonde? :rolleyes:

:bye:

Ben ik blij dat je niet in mijn straat woont, zou helemaal gek worden, het geknal houdt maar niet op, hahaha.

Hele mooie collectie en leuk die door lont projecten, met feest vuurwerk kun je leuke stukjes maken.
Jammer van die rot mist toen je pijlen rek ging, klopt het dat het daarna regende?
Bedankt voor het filmen en delen, ik heb genoten:)

dankje voor de reacties:)

@ mattenfreak, de matten gaan niet echt op het gras maar net voor de stoeprand en de ander net op het rand, deed ik omdat er best wel wat verkeer langs komt die er anders gewoon overheen rijden want daar kijken ze niet zo nou:cry:

@ nlsandman, klopt het regende daarna en toen verdween de mist, ik baalde ook als een stekker van die pijlen want daar stond zeker voor 100 euro pijlen in:frusty:

Wat ik van de film kan zien ziet er zeer netjes uit met supper mooi vuurwerk.
Maar zodra de film op 1 januarie begint, stopt de film bij mij.
Hebben meer mensen hier last van?

Maar je hebt een supper mooie collectie kevin, mijn complimenten.

Filmpje doet het niet meer

klopt, is nu offline want deze werd gehost door crazy fireworks en trok in de tijd dat die online stond zoveel gig aan data werd dat het gewoon te gortig werd vanwege dat ze een tijdelijke server hadden.
over een tijd zal de film wel online weer komen.

mischien dat vwc de film eventueel wil hosten, dan komt hij wel wat sneller opnieuw erop te staan.

klopt, is nu offline want deze werd gehost door crazy fireworks en trok in de tijd dat die online stond zoveel gig aan data werd dat het gewoon te gortig werd vanwege dat ze een tijdelijke server hadden.
over een tijd zal de film wel online weer komen.

mischien dat vwc de film eventueel wil hosten, dan komt hij wel wat sneller opnieuw erop te staan.

Ja de film trok op dat moment voor ons beetje te "veel" data aan.. ruim 1TB in 1 maand dus ja daar schrok ik wel van.. maar heb met hosting overgehad en ze namen de kosten op eigen rekening en daar was ik wel heel erg blij mee :)

is er iemand die hem nog op ze computer heeft staan? die hem misschien via msn of andere hosting kan delen??? :cool:

Ik zou het even aan Pyromaniac vragen. Hij heeft hem op zijn site gezet dus neem aan dat hij het orginele exemplaar nog op zijn computer heeft staan.

Als iemand anders hem online kan gooien, eventueel op 123video, Vimeo, etc. ook mooi meegenomen natuurlijk.

Geweldig zeg. Ook met dat nummer van Froger erin verwerkt!
En dan die tyfusmist ook. Zo herkenbaar voor 2007-2008 hahaha. Mooi man, mooi!

Erg mooi filmpje, ik heb ervan genoten.
wel jammer van de mist dat jaar inderdaad, maar daar valt niks aan te doen helaas :(

Back
Bovenaan