Oud en nieuw vieren in Irak?!

PyroFussion

VWC lid
Ik kom uit Irak en moest wel lachen toen ik het onderstaande filmpje zag haha. Zo mooi om te zien dat het overal hetzelfde is , maar dat NL weer het braafste jongetje van de klas moet zijn. Zelfs de Iraakse dokter oogarts Faber komt aan het woord haha! Ook de marktkoopman zegt dood leuk, ja het mag eigenlijk niet op de markt, maar mensen willen met oud en nieuw vuurwerk afsteken. Ook zie je wat heerlijke producten voorbij komen die daar op de markt liggen en het schijnt dat ze daar ook smijten met shells🤣. Volgend jaar fallas maar overslaan?

Filmpje:

Vraagje.
Waarom worden er op een markt in Irak kerstbomen en kerstman pakjes verkocht.
Ik heb altijd gedacht dat je in een Islamitisch land zoals Irak je dat soort gerei niet kan vinden laat staan kopen.
Kan jij dat uitleggen PyroFussion? Ik snap het niet meer.... Ik ga buiten op mijn balkon staren naar de zon.....

Ach jaa, overal waar amerikanen zijn geweest laten ze hun sporen na! Er zou ook een Mac moeten zitten in Bagdad! Maar om terug te komen op het vuurwerk, die landen kunnen er wat van hoor! Ik heb een aantal filmpjes gezien waar ze aardig aan het stoken zijn op bijv een feestdag!

Ach jaa, overal waar amerikanen zijn geweest laten ze hun sporen na! Er zou ook een Mac moeten zitten in Bagdad! Maar om terug te komen op het vuurwerk, die landen kunnen er wat van hoor! Ik heb een aantal filmpjes gezien waar ze aardig aan het stoken zijn op bijv een feestdag!

Ja er wordt genoeg gestookt hoor haha. En in Irak hebben we ook de mac idd haha

Back
Bovenaan