Oud en nieuw sfeerfilms

Kan natuurlijk niet ontbreken:
movie

Kippenvel.. echt geweldig!
Heb een veelbewogen, en niet altijd heel positief jaar achter de rug.
En bij het kijken van zo'n filmpje maakt het op de een of andere manier erg veel los.
Zit met kippenvel, en de tranen in mn ogen op de bank :$

Blijft mooi dit filmpje, en ik kijk erg uit naar de klok van dit jaar!

Hihi bij dat eerste filmpje sloegen zelfs de tranen in de ogen toen die klok op 12 uur sloeg LOL xD (Komt waars door de geweldige muziek:D...Allemaal heerlijke herinneringsfilmpjes die de sfeer er echt in trekken:D

Ja jongens, daarom begrijp ik nog steeds niet waarom mensen niet van vuurwerk en O&N houden :shocked:

Wat is nou lekkerder rond deze tijd van het jaar dan "het gevoel"??:D:D:D

Die eerste is vet... Net na 12ven gemaakt ofzo? en vanaf een flat of iets dergelijks ?

Zou het eerlijk gezegd niet weten, maar daar lijkt het wel op.
De filmpjes zijn niet van mij.
Kwam ze per toeval tegen op youtube en moest meteen denken aan dit topic.
Er staan heel veel overicht filmpjes op het internet, maar helaas zie je vaak alleen vuurwerk vanaf een grote afstand. Deze was tot nu toe het duidelijkste :)

Een sfeerfilmpje oud en nieuw 2006/2007, van een onbekende familie in een onbekende straat. Maar ach wat doet het ertoe, het gaat om de sfeer.
Met het prachtige nummer van U2,s New Years day op de achtergrond

Even doorspoelen vanaf 3:45 minuut

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een sfeerfilmpje oud en nieuw 2006/2007, van een onbekende familie in een onbekende straat. Maar ach wat doet het ertoe, het gaat om de sfeer.
Met het prachtige nummer van U2,s New Years day op de achtergrond

Even doorspoelen vanaf 3:45 minuut

movie

die jongedames zijn harder aan het stoken dan die jongens die daar met hun vingers in de oren staan. kom op mannen!

Zou het eerlijk gezegd niet weten, maar daar lijkt het wel op.
De filmpjes zijn niet van mij.
Kwam ze per toeval tegen op youtube en moest meteen denken aan dit topic.
Er staan heel veel overicht filmpjes op het internet, maar helaas zie je vaak alleen vuurwerk vanaf een grote afstand. Deze was tot nu toe het duidelijkste :)

Gruwelijk veel prof.blokken, waar zouden ze die gehaald hebben over de grens in einhoven??

Back
Bovenaan