Oud en nieuw met Kruittuig!!

Gezellig filmpje die laatste, lijkt al weer bijna een day after video:p

Day-after video is er ook hoor! Zal hem nogmaals voor je plaatsen:) Is echter alleen het vuurwerk van de avond.

Overdag was ik namelijk samen met Sunseeker in zijn plaats en 's avonds in mn eigen plaats bij een vriend voor de deur.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 nieuwe avondfilmpies!

éénmaal de Big Shot van Rubro:) Hier heb ik hem volgens mij beter op de beeld dan de vorige!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een filmpje met 6x de messier tegelijk geschoten! Heerlijke chaos in de lucht als ik het zo terug zie op film ziet het er best leuk uit zo in de lucht met de vele verschillende kleuren:)
+ YouTube Video

We gaan in hoog tempo nu, heb weer 2 filmpjes geüpload:)

Dit was een cake afkomstig uit Duitsland, Die Bestie van Keller. De fontein ontplofte na een paar seconden al zoals jullie zien, maar de cake ging verder gewoon helemaal zoals hij moest gaan.
+ YouTube Video

Deze cake deed het echt uitstekend, mooie effecten en ook een mooie afwisseling van effecten. Ik meen dat deze cake €32,- kostte, 36 schoten. Zeker de moeite waard dus:)
+ YouTube Video

Hou dat tempo er dan maar mooi in Casper.
Ik kan maar geen genoeg krijgen van dit zoort filmpjes.
Wederom 2 toevoegingen,bedankt.

Nou jongens, dit keer een keer geen oud en nieuw filmpje! Nee, een stookfilmpje van Fallas:D Een traca die wij met z'n allen in elkaar geflanst hebben, totaal was de traca 150 meter... Hij was in ieder geval een beetje heel erg snel weg zoals jullie zien. Maar het gaf wel een enorm grote kick.

+ YouTube Video

Enjoy

Tuig, het is alweer bijna een maand geleden dat we hebben mogen genieten van jullie laatste filmpje, wanneer kunnen we de volgende verwachten? Ik ben benieuwd! :D

Tuig, het is alweer bijna een maand geleden dat we hebben mogen genieten van jullie laatste filmpje, wanneer kunnen we de volgende verwachten? Ik ben benieuwd! :D

Ik ben nog steeds een aantal filmpjes kwijt die ik wil uploaden. Zo had ik een film van een 50 shots pijlenrek met ninjapijlen en light year pijlen. Ik ben namelijk zo niet slim geweest om de filmpjes een naam te geven gelijk na oud en nieuw. Nee, ik keek ze alleen maar om er terug van te genieten. Toen later in het jaar heb ik ze over gezet op een stick en ben ik de helft kwijt geraakt. Gelukkig had een vriend van me een backup op zijn computer, blijkbaar heb ik nog niet alles van hem gekregen. Dit zal ik dus zo snel mogelijk proberen te regelen.

Verder heb ik nog wel een rot mededeling voor aanstaande jaarwisseling. Ik heb mijn videocamera pas geleden verkocht, er zal dus aanstaande oud en nieuw niks gefilmd worden. Ik baal er ook flink van, misschien film ik nog wel het één en ander met mijn mobiel, maar dat kijk ik met oud en nieuw nog even aan. Spijt mij in ieder geval jongens, maar dan weten jullie het nu in ieder geval al vast. Gezien de projecten die we voor dit jaar in petto hebben is het wel erg zonde dat het niet goed wordt vastgelegd, maar het is niet anders. Ik zal jullie dus volgend jaar misschien wel kunnen opvrolijken met mindere kwaliteit films van mijn mobiel. Maar dat blijft een misschien.

:bye:

Zeer jammer om beide problemen te moeten horen.
Bovenstaande wordt dus hopelijk verholpen.

Maar over onderstaande, was jij afgelopen jaar de enigste met een camera.
Of nog belangrijker, ben jij dit jaar de enigste die normaal gesproken had gefilmd?

Zeer jammer om beide problemen te moeten horen.
Bovenstaande wordt dus hopelijk verholpen.

Maar over onderstaande, was jij afgelopen jaar de enigste met een camera.
Of nog belangrijker, ben jij dit jaar de enigste die normaal gesproken had gefilmd?

Spijt me Wesley, maar het is niet anders. Ik was afgelopen jaar inderdaad de enige die met een camera in zn hand stond. Enkel bij de 10-uur opening hadden DsNL en Sunseeker een camera bij, deze hebben ze later maar weer weg gedaan omdat ze het niet fijn vonden om te filmen en tegelijkertijd te stoken en ze waren bang dat er iets met hun camera zou gebeuren waardoor die kapot ging.

Ik heb al aan ze gevraagd of ik dan met hun camera mocht filmen alleen dit wilde ze niet na overleg... Jammer, maarja, dat is en blijft hun eigen keus hea.

Ik ben nog steeds een aantal filmpjes kwijt die ik wil uploaden. Zo had ik een film van een 50 shots pijlenrek met ninjapijlen en light year pijlen. Ik ben namelijk zo niet slim geweest om de filmpjes een naam te geven gelijk na oud en nieuw. Nee, ik keek ze alleen maar om er terug van te genieten. Toen later in het jaar heb ik ze over gezet op een stick en ben ik de helft kwijt geraakt. Gelukkig had een vriend van me een backup op zijn computer, blijkbaar heb ik nog niet alles van hem gekregen. Dit zal ik dus zo snel mogelijk proberen te regelen.

Verder heb ik nog wel een rot mededeling voor aanstaande jaarwisseling. Ik heb mijn videocamera pas geleden verkocht, er zal dus aanstaande oud en nieuw niks gefilmd worden. Ik baal er ook flink van, misschien film ik nog wel het één en ander met mijn mobiel, maar dat kijk ik met oud en nieuw nog even aan. Spijt mij in ieder geval jongens, maar dan weten jullie het nu in ieder geval al vast. Gezien de projecten die we voor dit jaar in petto hebben is het wel erg zonde dat het niet goed wordt vastgelegd, maar het is niet anders. Ik zal jullie dus volgend jaar misschien wel kunnen opvrolijken met mindere kwaliteit films van mijn mobiel. Maar dat blijft een misschien.

:bye:

Lees het nu pas, erg jammer man! Je films waren van goede kwaliteit en herkende er een leuke sfeer in terug. Misschien is het een idee om een gewone fotocamera te kopen waar je ook mee kan filmen? Tegenwoordig heb je al een goede voor een euro of 120! Zou mooi zijn als het toch nog lukt want je films zijn nogmaals TOP!

Net een nieuw filmpje binnen kunnen krijgen!:) Betreft een pijlenrek van 50 pijlen.

pijlenrek2.png

+ YouTube Video

Het heeft even geduurd voor er weer een nieuw filmpje kwam, maar hoop dat het het wachten waard was:)

Bedankt voor het filmpje en de foto Casper.
Ziet er zeer mooi uit, mooie pijlen heb je gebruikt.

Lekkere finale hoor!
Heerlijk filmpje weer..Bedankt :P
Ook leuk dat de foto erbij staat! Kunnen we zien welke pijlen er in verwerkt zijn...
Goede keus :P

God wat heb ik genoten van alle filmpjes, echt sfeer ten top.
Waarom heb je je camera eigenlijk weg gedaan? Is toch wel een hele achterlating voor dit topic.

Back
Bovenaan