Oud en nieuw filmpjes : mooie skylines over de steden

Echt helemaal super al die skyline filmpjes, oud en nieuw zou eigenlijk drie uur moeten duren ipv twee uur want dan zou ik eerst ergens een kwartiertje op een mooie locatie gaan staan om ook zoiets te filmen maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op twee minuten: de Silver Salute weer duidelijk herkenbaar.
Denk dat Wolff echt een herkenbaar knalblok heeft weten te ontwikkelen.

Niet met oud en nieuw, maar met de wereldhavendagen. Ook een aparte met het profiel van de skyline zo. Lijkt vanaf de Weena, Oldenbarneveltstraat of zoiets te zijn. Lijkt me dat er tot 4 inch werd geschoten. Goed te zien in het tweede gedeelte als de bommen flink groter zijn dan de standaard 3 inch bommetjes.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Hier nog een filmpje vanuit Soest O&N 2008-2009. Helaas met een oude analoge cam gefilmd dus niet echt super, maar wel goed voor het idee.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan