Oud en nieuw filmpjes : mooie skylines over de steden

Eindhoven :p

Ik woon in dit huis nu 11 jaar en ben nog nooit thuis geweest met de jaarwisseling, altijd bij familie in een ander deel van de stad. Dus ik was wel eens nieuwsgierig hoe het er thuis aan toe ging. Hiervoor heb ik afgelopen jaarwisseling een webcam aangezet toen ik naar familie vertrok.

Dit is het resultaat van 0:00 uur, vanaf een minuut of 3:30 begint het eigenlijk pas echt.
De kwaliteit is natuurlijk niet super, maar goed, het gaat om het idee.

De video is hier te vinden:
http://www.avpvuurwerk.nl/videos/video/566/webcam-video-blixembosch-eindhoven.html

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Rotterdam!

Laatst bewerkt:
Mooie skyline over Manilla - Fillipijnen.

Het echte mooie spektakel begint vanaf 3.40 en is zeer de moeite waard , enjoy :)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan