Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn oudjaarsavond en jaarwisseling compilatie van afgelopen jaar! Straatbelevenis en avondsfeer, stooksessies, 12uur moment vuurwertour Leiden! Zo'n beetje alles wat er op zo'n gezellige avond om je heen gebeurt, kan je hier zien!

5. 00:35 Eventbox 228 Shots Katan Vuurwerk
4. 03:19 Event Mine Shell Mayhem 284 Shots Rubro Fireworks
3. 06:41 Transbomber Champions Edition 288 Shots Rubro Fireworks
2. 08:32 Nano Shot 360 Shots VuurwerkMania
1. 11:32 Triple X 281 Shots Magnum Vuurwerk

Mijn oudjaarsavond en jaarwisseling compilatie van afgelopen jaar! Straatbelevenis en avondsfeer, stooksessies, 12uur moment vuurwertour Leiden! Zo'n beetje alles wat er op zo'n gezellige avond om je heen gebeurt, kan je hier zien!

Leuke sfeer compilatie!bedankt

Hele leuke compilatie. Lekker overal sfeersnuiven :thumbsup:

Laatst hebben we een rewind gemaakt van het seizoen 2018-2019
Mooi om weer om deze beelden weer terug te zien met mooi vuurwerk!

Nog niet helemaal gekeken, maar wat een te gekke compilatie zeg. Vind de beelden die jullie gebruiken echt zeer gaaf en maakt het een complete compilatie. Mooie stukken vind ik het afhalen, het in de auto naar de winkel toe, het uitladen, ontdooien, geouwehoer. Echt tof om naar te kijken zeg.

Heerlijk, wat een sfeervolle compilatie man!

Hierbij alvast een aantal beelden van onze krankzinnige jaarwisseling. Wat een hoop mooi en geweldig vuurwerk is er weer voorbij gekomen. Normaal uploaden wij pas in het najaar de vuurwerk compilaties. Maar om jullie alvast een kleine inkijk te geven wat er dit jaar allemaal weer te verwachten is. Hierbij een vuurwerk compilatie met een deel van de hoogtepunten. Kijk en geniet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan