Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je een mooie oud en nieuw compilatie gemaakt? Of heb je een mooie compilatie gevonden op YouTube? Post deze dan hier!

Let op, films met misbruik van vuurwerk worden niet geaccepteerd!!

Wie o wie nog een beetje leuke compilatie van de voorbije 3 a 4 jaar? Bij de overdag filmpjes spat de sfeer er vanaf natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het vanaf 18 uur stoken niet sfeervolle beelden zijn. :D

Compilatie met voornamelijk cake-/compoundboxen, waaronder: 2x Branco, 2x Mega Willows, 2x Evo Bomber en 2x Limeted Edition 1. Voornamelijk EVO, Rubro en Vuurwerkmania boxen.

Wie o wie nog een beetje leuke compilatie van de voorbije 3 a 4 jaar? Bij de overdag filmpjes spat de sfeer er vanaf natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het vanaf 18 uur stoken niet sfeervolle beelden zijn. :D

Degene die een compilatie maakt van de avond en mij daarmee in de sfeer laat komen is echt goed bezig, ik heb altijd moeite om de sfeer in avondfilms te proeven omdat je in werkelijkheid 's avonds veel meer ziet dan op film. Overdag is dat natuurlijk heel anders.

Geweldige films allemaal, bedankt voor het delen. Blijft geweldig om naar te kijken.

Ik mis echt de overdag compilaties. Wat ik zelf nog regelmatig terug kijk zijn de compilaties uit 2010 toen er sneeuw lag.

Wie o wie heeft er compilaties uit die tijd? Kom maar op met die beelden.

Ik mis echt de overdag compilaties. Wat ik zelf nog regelmatig terug kijk zijn de compilaties uit 2010 toen er sneeuw lag.

Wie o wie heeft er compilaties uit die tijd? Kom maar op met die beelden.

Ik sluit me hier bij aan, vooral die beelden met sneeuw zijn echt heerlijk. Pas Pietersvuurwerk DVD's aangeschaft, daar staan ook veel sneeuwbeelden van oud en nieuw op. Prachtig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan