Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top dit! Kijk hoe leuk ze t hebben, leuke sfeer vastgelegd idd!Niet echt een compilatie maar wel een mooie sfeer video. Zonde dat dit soort gezinnen het dupe worden van een falende overheid.
Vanaf 4:22
Uit ervaring zou ik dit soort cakes altijd vastzetten. Helemaal bijzonder om erna te zien dat ze gewoon een vuurwerkklem hebben haha.
Prachtige beelden man! Compilatie met afhaal momenten vind ik zoo tof om te zienHierbij deel 1 van onze reeks van afgelopen jaarwisseling
De dagen worden weer korter en mooiste tijd van het jaar komt steeds dichter. Kom lekker in de stemming met deze video van de vuurwerk afhaaldagen in Nederland
Vuurwerkshoppen en sfeerproeven in vuurwerk winkels Nederland : Vuurwerk Compilatie
Super sfeervol! Tnx!Hierbij deel 1 van onze reeks van afgelopen jaarwisseling
De dagen worden weer korter en mooiste tijd van het jaar komt steeds dichter. Kom lekker in de stemming met deze video van de vuurwerk afhaaldagen in Nederland
Vuurwerkshoppen en sfeerproeven in vuurwerk winkels Nederland : Vuurwerk Compilatie
Erg lekker deze SH!
Ben het wel mee eens! Leukste is het enthousiasme bij de mensen, met name als mensen zelf afsteken. Je voelt de spanning...heerlijk om te horen!Ik maak zelf niks maar kan enorm genieten van de rauwe compilaties.. Van ophalen tot uiteindelijk afsteken met flink wat sfeer.. Heerlijk! Ga zo door!
Eens! Ze hebben die sfeer van de hele dag afsteken zo enorm goed vastgelegd.Dit blijft voor mij één van de mooiste compilaties:
Mijn favorieten zijn toch wel: flutsjah (heel benieuwd naar de compilatie als die nog gemaakt gaat worden) / Dorgelo en Pyroblom.
Klopt die hebben toffe compilaties, moet ook mn credits geven aan eindje-pyro, fireworkfreaks13, vuurwerkbaas en NL pyro crewMijn favorieten zijn toch wel: flutsjah (heel benieuwd naar de compilatie als die nog gemaakt gaat worden) / Dorgelo en Pyroblom.
Mijn favorieten zijn toch wel: flutsjah (heel benieuwd naar de compilatie als die nog gemaakt gaat worden) / Dorgelo en Pyroblom.