Oud en nieuw compilaties.

100% eens, geweldig dat er zulke mooie compilaties gemaakt worden en er zo'n tijd ingestoken wordt, een ode naar een ieder die dit doet!! :thumbsup:

Niet echt een compilatie maar wel een mooie sfeer video. Zonde dat dit soort gezinnen het dupe worden van een falende overheid.

Vanaf 4:22

Uit ervaring zou ik dit soort cakes altijd vastzetten. Helemaal bijzonder om erna te zien dat ze gewoon een vuurwerkklem hebben haha.
Top dit! Kijk hoe leuk ze t hebben, leuke sfeer vastgelegd idd!

Erg komisch op 7:20; Zij: Hey de delicious thunder. Hij 'ja dat is van fuuuw fuuw fuuw volgens mij' zij: 'ja volgens mij ook'
Vervolgens: BAM BAM BAM! 😂

Hierbij deel 1 van onze reeks van afgelopen jaarwisseling

De dagen worden weer korter en mooiste tijd van het jaar komt steeds dichter. Kom lekker in de stemming met deze video van de vuurwerk afhaaldagen in Nederland 🔥🔥

Vuurwerkshoppen en sfeerproeven in vuurwerk winkels Nederland : Vuurwerk Compilatie
Prachtige beelden man! Compilatie met afhaal momenten vind ik zoo tof om te zien

Hierbij deel 1 van onze reeks van afgelopen jaarwisseling

De dagen worden weer korter en mooiste tijd van het jaar komt steeds dichter. Kom lekker in de stemming met deze video van de vuurwerk afhaaldagen in Nederland 🔥🔥

Vuurwerkshoppen en sfeerproeven in vuurwerk winkels Nederland : Vuurwerk Compilatie
Super sfeervol! Tnx!

Back
Bovenaan