*Oud en Nieuw 2025-2026* *Thunderboy*

Thunderboy

VWC lid
De Allerbeste Wensen voor dit nieuwe jaar !
Mijn films van de jaarwisseling kun je hier zien.

We starten deze keer met twee leuke fonteinen.
De Suborobo Taki en de 999

De eerste combo in de vooravond, nog niet eerder geschoten maar vond het een prima assortiment.
Kleine potjes, grote prestaties, de Pyro 5

:cool:

Laatst bewerkt:
Hier de tweede Suborobo.
Gelukkig zit er ook een "rustig: momentje in zodat de meiden van de buren even snel konden passeren
Zie ze rennen 😄

Ik probeer deze keer zoveel mogelijk op Afsteekvolgorde te uploaden en neem jullie mee de nacht in......

Mn allerlaatste doosje Kometenbombe, eindelijk ideale weersomstandigheden om ze te kunnen schieten !

Onwijs van genoten, blijft zonde dat zo'n mooi product er niet meer is. Prima alternatief voor shells.

Laatst bewerkt:
Dit waren absoluut de hardste fluiters uit de collectie, deze pijlen zijn echt schitterend !
Express een jaartje laten liggen om er zo het maximale uit te halen, kurkdroog en keihard :

De Howling Titanium Bomba :cool:

We gaan verder met een apart en lekker old-school 120 shots blokje.
In deze film een aantal Sunsong cakes (BEX) uit 2004, 20 shots per cake 6x.

Effecten Brocade Crown, hier zat bijna geen pit meer in, maar de Mine with report cakes deden het nog best lekker.
Ze zitten om en om in het blokje verwerkt.

Laatst bewerkt:

Hm, ik herinner mij die originele Red Lantern zwermpotten als veel mooier (langer en hoger) dan dit. Maar ik kan onmogelijk zeggen of de originelen daadwerkelijk mooier zijn of 30-35 jaar aan nostalgie en een roze bril mijn beeld vertekend heeft. Toendertijd waren het de pronkstukken van mijn oud-en-nieuwbeleving. (Begin jaren 1990) Desondanks zou ik ze graag weer kopen. Alleen al voor de prachtige nostalgische etiketten!

Back
Bovenaan