*Oud en Nieuw 2025-2026* *Thunderboy*

Voor mij zit de vakantie er op. Morgen weer beginnen met werken.

Fantastische Jaarwisseling gehad en ook de weersomstandigheden waren eindelijk eens een keer supergoed !
Ik hoop dat jullie tot nu toe hebben genoten van de films. Ben nog niet helemaal klaar met uploaden dus er komen nog een paar updates aan.

Zal eerlijk zijn, had het er best ff zwaar mee. Ik heb nog steeds hoop dat dit niet verboden wordt (voorlopig)
Heb in elk geval mijn best weer gedaan om een supergezellige avond en nacht van te maken, wat zeker wel weer is gelukt !

Maak er een mooi jaar van en we gaan nu aftellen voor Las Fallas 😍

Laatst bewerkt:
Terwijl mn vismaat zn opgespaarde jaarvoorraad karton in de korf aan het vernietigen was (echt bizar wat hij weg heeft gefikt 😂) , genoot ik van de Orcjes. Mooie wolken crackling op de stoep

Terwijl mn vismaat zn opgespaarde jaarvoorraad karton in de korf aan het vernietigen was (echt bizar wat hij weg heeft gefikt 😂) , genoot ik van de Orcjes. Mooie wolken crackling op de stoep
Leuk spul! Vanaf deze angle lijkt het alsof je een ring doorbell gebruikt om te filmen 🤣.

We gaan nog een keer genieten van de Killer Mutant, deze keer single geschoten :)
Echt prachtig !

En nog twee lekkere fluiters

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan