Oud en Nieuw 2018-2019

Een zeer dikke waaier cake van Cafferata, de Gold Mine en Colour;

Wat een supergave mine cake is dit! Ik zie deze nu voor het eerst, dus snel even het product topic opgezocht voor meer info! 3 cakes in een karton zag ik! Zeker een hoge notitie waard op mijn wenslijst! Dank voor deze film!

Wat een supergave mine cake is dit! Ik zie deze nu voor het eerst, dus snel even het product topic opgezocht voor meer info! 3 cakes in een karton zag ik! Zeker een hoge notitie waard op mijn wenslijst! Dank voor deze film!

Graag gedaan :thumbsup: Leuk dat je zo enthousiast over deze cake bent :)

Precies, 1 van de grote inspiratie bronnen voor mijn collectie zijn dit soort topics. Perfect die straatfilmpjes om je keuze te bevestigen.

Weer eens een update op deze mooie (lente)dag :)

Met recht een kleine maar fijne cake, de Deep Purple van Tristar. 8 schoten met mega boeketten;

En de Golden Illusion van Vuurwerkmania;

De All Nightmare Long van Vuurwerkmania, ik vond hem niet heel boeiend, alleen de laatste paar salvo's met fluiters was wel erg leuk;

Best een gaaf ding die Crackling X. Eens kijken of we die tegenkomen in de buurt, later in het jaar. En thnx voor de vele video's! :D

Top video's allemaal weer crissie, thnx. En die Crackling X is inderdaad een erg gave cake.

Wat een prachtige cake is die Crackling X zeg! Is me eigenlijk eerder nooit echt opgevallen, maar dit ziet er strak uit!

Hele mooie producten en dito filmpjes! Mocht iemand wat budget hebben maar geen idee, kan hij gewoon dit topic openen en zo een topproduct er uit plukken :applause:

Back
Bovenaan