Oud en Nieuw 2018-2019

Wat een dikke cakes zijn dat uit de pyroshow lijn zeg! die ga ik ook maar eens even in de gaten houden dit jaar!

Een zeer dikke waaier cake van Cafferata, de Gold Mine en Colour;

En de Transbomber van Rubro, ook nog steeds een heerlijk doosje;

Die gold mine, wat een geweldig filmpje zeg. Kan net (niet) in de straat, maar wat een beest zeg. Echt ontzettend mooi en dik.

Geweldig topic is dit weer. Ieder jaar weer een genot om de films en vooral de reacties in de filmpjes te horen! Ook een geweldige film van de Gold Mine en Color, wat een beest van een cake. Precies zoals ik hem heb ervaren tijdens het afsteken! Die moet er dit jaar maar weer komen! :thumbsup:

Geweldig topic is dit weer. Ieder jaar weer een genot om de films en vooral de reacties in de filmpjes te horen! Ook een geweldige film van de Gold Mine en Color, wat een beest van een cake. Precies zoals ik hem heb ervaren tijdens het afsteken! Die moet er dit jaar maar weer komen! :thumbsup:

Dank je wel voor de leuke woorden! Dat motiveert om te blijven filmen :applause:

Heb hier weer heerlijk doorheen gebladerd en genoten hoor! Keep it coming!

Die breaking hard...wat een heerlijke box joh en die minewaaier van cafferata....pfoe!

Inderdaad Kees. Geen lekker filmpje met een auto op 1 meter afstand. Dat mensen dat zelf niet inzien blijf ik mij altijd over verbazen

Ik wist dat die opmerking ging komen :p Auto is van de gastheer en zoals je ziet is de straat verder bijna leeg omdat de straatgenoten altijd weten dat er veel wordt afgestoken en hier rekening mee houden. Op wat kartonsnippers na op de auto niks aan de hand hoor :wink:

Zo alweer Februari inmiddels... Hier de Red Heat van Wolff, gevold door een knalcake.

En deze had ik hier nog niet geplaatst, de prachtige Acatenango.

De Red Heat is echt een geweldige cake. Wat mis ik die, zat jaren lang in meervoud in mijn collectie.

Back
Bovenaan