Otello

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2751
Artikelnaam: Otello
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1950 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 2023: € 209,00
Voorverkoop 2023: € 199,00
Onlineprijs 2023: € 169,00

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

renaissance_otello.jpg

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze toch wel het dikste tot nu toe!! Wat een bak joh! En zoiets hadden we nog niet op de markt, goede zet Evo! Ben benieuwd naar de verkrijgbaarheid van deze lijn, en wat de prijs gaat worden :)

Dat word straks nog lastige keuzes maken, alle bakken uit de nieuwe evo lijn staan tot nu toe op mijn wishlist.

Pfieuw, heel mooi weer.

Als we dan toch bezig zijn, mag ik een losse box van salvo 8?

Lastig kiezen voor mij tussen deze Otello en Tempest. 1 van deze 2 gaat er sowieso komen, samen met de box die vrijdag gelanceerd wordt. :wink:

Ik vind deze niet zo geweldig. Heeft niet echt iets bijzonders en heeft crackling. Maar Goed. Er zijn nog zat andere goede van EVO. Maakt de keuze een keer iets makkelijker

Hele gave box! Precies mijn ding zo en die tails zijn super! Vind ook die shots ala 'Coco Blue' erg tof! Benieuwd naar de prijs.

Ja leuk maar rommelig en vreemde opbouw. Voelt als 4 willekeurige cakes in een doosje en niet als een ontworpen compound. Die crackling cake had ik liever er niet tussen gehad.

Ben benieuwd naar de prijs.

Mooie box... persoonlijk hou ik wel van die dikke salvo's 30mm. De variatie is echt prima, mooi clean uitgevoerd. Wordt de variatie misschien als rommelig ervaren? Of komt dat meer door de volgorde van effecten?

Ik vind hem gaaf! Echter, ik vind dit tegelijkertijd ook de minste van de serie. De effecten zijn prima en goed uitgevoerd, maar ik mis toch een opbouw.

Ik vind hem gaaf! Echter, ik vind dit tegelijkertijd ook de minste van de serie. De effecten zijn prima en goed uitgevoerd, maar ik mis toch een opbouw.

Een echte opbouw in een salvo compound is vrij lastig, het zijn tenslotte salvo's dus ontbreekt het tempo verschil.

gr
Evolution Fireworks

Een echte opbouw in een salvo compound is vrij lastig, het zijn tenslotte salvo's dus ontbreekt het tempo verschil.

gr
Evolution Fireworks
Klopt! Ik doelde ook meer in de volgorde van de effecten. Ik snap ook dat dit lastig is, helemaal als elk salvo een ander effect heeft. Ik zal het filmpje nog eens een aantal keer kijken, misschien wordt het dan beter :p

Back
Bovenaan