Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wilde 'm bestellen bij Vuurwerk Almere Haven maar zag dat zij zojuist ook 20 euri bij de prijs hebben opgedrukt. Nu 139,95, was een paar uur geleden nog 119.95,-. Lekker bezig jongens......Laat deze dit jaar maar aan me voorbij gaan, ben malle pietje niet.... Worden de cakes en boxen die wat tegen vielen op de demo nu ook in prijs verlaagd? Krijg toch de rambam!!
Wilde 'm bestellen bij Vuurwerk Almere Haven maar zag dat zij zojuist ook 20 euri bij de prijs hebben opgedrukt. Nu 139,95, was een paar uur geleden nog 119.95,-. Lekker bezig jongens......Laat deze dit jaar maar aan me voorbij gaan, ben malle pietje niet.... Worden de cakes en boxen die wat tegen vielen op de demo nu ook in prijs verlaagd? Krijg toch de rambam!!
Ja dat is inderdaad best bizar, maar don't worry want ze staan vast nog wel ergens goedkoper.
Best bizar? Beste box staat heel lang te koop voor €99, en nu we richting het einde gaan en de vraag groter word, en het aanbod kleiner, gaan we klagen over marktwerking? Zegt mij meer over de gene die daar op/aanmerkingen over heeft dan over de winkeliers.
Ik vraag me nog steeds af of de geschoten versies afgelopen weekend productie waren (is dat zo Marchel). Zo ja, dan mogen ze er daar bij EVO een paar apart zetten.
Bij Vechtweelde is productie geschoten.
Weg zetten gaat niet lukken daar deze en alle andere boxen zijn uitverkocht bij ons.
Volgend jaar echter bij meerdere te krijgen daar we deze gaan opnemen in het reguliere aanbod.
gr
Evolution Fireworks
Een hele dikke box! Doet me een beetje aan de kracht van de Cruel Traction het eerste jaar denken. Deze box is voor mij wel te laat in the picture gekomen. Budget is op en PatrickV had 'm niet in pyrofreaksaanbod. Dus houd 'm volgend jaar even goed als nu s.v.p. Gelukkig heb ik wel 2x Purple Haze in m'n collectie. Kan ik toch nog wat gelijkends produceren komende O&N.Bij Vechtweelde is productie geschoten.
Weg zetten gaat niet lukken daar deze en alle andere boxen zijn uitverkocht bij ons.
Volgend jaar echter bij meerdere te krijgen daar we deze gaan opnemen in het reguliere aanbod.
gr
Evolution Fireworks
Bij Vechtweelde is productie geschoten.
gr
Evolution Fireworks