[Orthen] Rambam 2.0

Ziet er goed uit. Ik neem aan dat dit de daadwerkelijke productie van 2017 was? De afgelopen jaren heb ik me enkele keren met name met Evo, (sorry Marchel) behoorlijk in de vingers gesneden als achteraf bleek dat bijvoorbeeld salutes ineens softe ploffen waren en bovendien blinkers hadden gekregen, of wanneer de stijghoogte plots 'verdubbeld' was. Het zijn primaire zaken die uiteraard horen/hoorde bij een nog relatief nieuwe importeur maar ergens weerhoudt het me er al enkele jaren van om blind Evo te kopen. Gelukkig hoor ik een hoop positieve geluiden de laatste tijd. Maar vandaar dat ik toch even de vraag stel. Bij voorbaat dank!

Hele dikke bak was dit gisteren op de demo van Orthen. Knalde alle andere cakeboxen eruit. Weet iemand waar deze nog isnte krijgen voor 100 eu? Hij heeft mij namelijk erg aan het twijfelen gezegt om er nog eventueel bij te nemen..

Goede morgen

We hebben in Almere Haven nog een paar RamBam 2.0 beschikbaar wel is het OP=OP.

Wil je hem toevoegen aan een bestelde order stuur me eerst dan even een pm.

Beschikbaar 5 stuks

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Met een beetje geluk krijg je nog wel wat van de prijs af...als het in de buurt is voor je wellicht interessant?

Ongelooflijk dikke box zeg, knalde alles eruit bij Orthen gisteren. Voor rond de €99,- heb je een TOP box (hoor ook maar mijn reactie in de video).

Echt een hele dikke cakebox, vooral de blinkers met dahlia´s en de palmen met blinkers zijn echt super! Zeker wel één van de betere boxen op de markt. Misschien handig om 'm volgend jaar vast in het assortiment te nemen!

Holy guacamole! Wat een prachtig product is dit zeg. Deze was mij nog nooit opgevallen. Na het zien van de film ben ik maar al te blij dat ik dit jaar een aantal producten van Evolution heb besteld want aan de kwaliteit van het vuurwerk zal het niet liggen! Deze moet ik maar even onthouden voor volgend jaar.

Ennnn toen maakten ze hem toch ineens 139,95 ipv 99,95 euro. Jammer hoor! Dan laat ik hem lopen.

Inderdaad, ik wou hem ook er nog bij bestellen maar hij is nu in een keer 139,- euro. Daar laat ik hem voor staan

Totaal over het hoofd gezien maar wat een geweldenaar deze box. Film van de demo gisteren bij Orthen heeft mij gelijk overtuigd. Contact opgenomen met mijn dealer, super scherpe aanbieding gehad en maar gelijk besteld.

Wilde 'm bestellen bij Vuurwerk Almere Haven maar zag dat zij zojuist ook 20 euri bij de prijs hebben opgedrukt. Nu 139,95, was een paar uur geleden nog 119.95,-. Lekker bezig jongens......Laat deze dit jaar maar aan me voorbij gaan, ben malle pietje niet.... Worden de cakes en boxen die wat tegen vielen op de demo nu ook in prijs verlaagd? Krijg toch de rambam!!

Back
Bovenaan