Levensgenieter
VWC lid
Beste Pyro,
Leuk dat je mijn topic een bezoekje brengt!
Hopelijk kun je genieten van alle films die voorbij zullen komen
Met mijn 4K camera ga ik menig show bij langs zoals vorige week nog de vuurwerkshow in Harlingen - Visserij dagen
Ook heb ik deze week DEEL 1 van de oudjaarsdag compilatie online staan. En over enkele uren zal DEEL 2 ook online komen. Wanneer het laatste deel af is kan ik nu nog niet zeggen maar dat zal ook vrij snel zijn.
Hier het eerste deel van de compilatie
Er zijn 3 afspeellijsten om het overzichtelijk te houden.
Straat vuurwerk: Hier staan alle oud en nieuw filmpjes op, sfeer filmpjes, showrooms, give away's..
Afspeellijst 2: Vuurwerk Demo's (finales): Hier staan alle Prof en consumenten demo's op die ik bezoek
Afspeellijst 3: Alle nieuwe vuurwerk cakes/cakeboxen en losse producten die geschoten worden op demo's.
Ook van vorig jaar staan er leuke films tussen denk ik.
Uit elke categorie 1
Vuurwerk in de straat:
Nieuwe Cakes:
Finale:
Veel kijk plezier!
Leuk dat je mijn topic een bezoekje brengt!
Hopelijk kun je genieten van alle films die voorbij zullen komen

Met mijn 4K camera ga ik menig show bij langs zoals vorige week nog de vuurwerkshow in Harlingen - Visserij dagen
Ook heb ik deze week DEEL 1 van de oudjaarsdag compilatie online staan. En over enkele uren zal DEEL 2 ook online komen. Wanneer het laatste deel af is kan ik nu nog niet zeggen maar dat zal ook vrij snel zijn.
Hier het eerste deel van de compilatie
Er zijn 3 afspeellijsten om het overzichtelijk te houden.
Straat vuurwerk: Hier staan alle oud en nieuw filmpjes op, sfeer filmpjes, showrooms, give away's..
Afspeellijst 2: Vuurwerk Demo's (finales): Hier staan alle Prof en consumenten demo's op die ik bezoek
Afspeellijst 3: Alle nieuwe vuurwerk cakes/cakeboxen en losse producten die geschoten worden op demo's.
Ook van vorig jaar staan er leuke films tussen denk ik.
Uit elke categorie 1
Vuurwerk in de straat:
Nieuwe Cakes:
Finale:
Veel kijk plezier!