Orkan

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 4023
Artikelnaam: Orkan
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: .... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving:
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 12/1
Adviesprijs: € 16,99
O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik de enige die deze labels zo afschuwelijk en goedkoop vind? Dat Duitse thema... daar krijg ik echt dat goedkope gevoel bij, vooral als de cake in een doosje zit. Ik koop dan ook helemaal niets hiervan, ik bekijk zelfs de filmpjes niet. Maar nogmaals, het is subjectief, is slechts mijn mening. Evo kan beter.

Ben ik de enige die deze labels zo afschuwelijk en goedkoop vind? Dat Duitse thema... daar krijg ik echt dat goedkope gevoel bij. Ik koop dan ook helemaal niets hiervan, ik bekijk zelfs de filmpjes niet. Maar nogmaals, het is subjectief, is slechts mijn mening. Evo kan beter.
is het een keer goedkoop vind grizmo dat niet goed , dacht dat je meestal iets te duur vond haha :P

Ben ik de enige die deze labels zo afschuwelijk en goedkoop vind? Dat Duitse thema... daar krijg ik echt dat goedkope gevoel bij, vooral als de cake in een doosje zit. Ik koop dan ook helemaal niets hiervan, ik bekijk zelfs de filmpjes niet. Maar nogmaals, het is subjectief, is slechts mijn mening. Evo kan beter.

Evo kan idd beter.
Helaas valt het meeste daarvan dan weer buiten je budget wat onder de Evolution collectie valt.
Dan zou ik als ik jou was toch eens de filmpjes van Evomeister items bekijken, wie weet bevalt het wel?:p

Evo kan idd beter.
Helaas valt het meeste daarvan dan weer buiten je budget wat onder de Evolution collectie valt.
Dan zou ik als ik jou was toch eens de filmpjes van Evomeister items bekijken, wie weet bevalt het wel?:p
Kom maar op met die filmpjes dan! ik ben wel benieuwd.

Dit is dus precies wad ik bedoel. Wanneer ik een opmerking maak dan krijg ik meteen een stel Hyena's op mij af, ik heb het over het label en dan toch weer zo sarcastisch reageren, niet door één persoon maar gelijk door meerdere. Ik probeer echt gewoon mijn mening te onderbouwen, waarom ik iets vind, reageer dan op z'n minst met iets meer respect beste mensen.

Dit is dus precies wad ik bedoel. Wanneer ik een opmerking maak dan krijg ik meteen een stel Hyena's op mij af, ik heb het over het label en dan toch weer zo sarcastisch reageren, niet door één persoon maar gelijk door meerdere. Ik probeer echt gewoon mijn mening te onderbouwen, waarom ik iets vind, reageer dan op z'n minst met iets meer respect beste mensen.

Je hebt wel een punt hoor en ik stoor mij er niet al teveel aan. Sommige reageren te fel en te sarcastisch terwijl we het allemaal hebben over onze gezamelijke hobby. De een zit wat ruimer in zijn centen dan de ander, maar om dan elkaar af te lopen katten. Ja vuurwerk is duur geworden en de prijzen zijn harder gestegen mede door corona en de inflatie en dat is voor veel leden een hard gelag aangezien zij gewoonweg minder kunnen kopen. De opmerkingen die ik hier lees : dan koop je het toch niet, is er wel een die realistisch is, maar komt wel vaak bot over. Het kan best wat subtieler worden gezegd.
Ik zelf kan het nog steeds betalen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de hoofdprijs voor iets te betalen, ik kijk wel naar leuke aanbiedingen in de freakacties. Mochten de prijzen volgende jaren nog meer stijgen, dan denk ik dat ik een pijnlijke keuze moet gaan maken, maar het is niet anders, want om voor 1000 euro straks maar enkele producten te scoren is mij te gortig.

Deze lijn valt vrijwel nooit tegen, vorig jaar enkele van geschoten en waren echt dikke prima

had zelf ook het meeste van deze lijn gekocht bij de trinkgut in kleve, voor de prijs zijn dit echt wel leuke potjes voor tussendoor te stoken.

Back
Bovenaan