UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
En er is gewoon een levensgroot verschil tussen steden en platteland,en aangezien de steden graag hun mond opentrekken en voor 'het land' willen praten,zie ik er wel van komen dat ze voor een landelijk verbod pleiten om gelijkheid te hebben..

Uiteindelijk zal er voor altijd een verbod komen, maar omdat nu op deze manier te doen... doe dan vanaf volgend jaar en laat dit jaar doorgaan. Je kan toch niet zoveel bedrijfen en consumenten kapot maken na zon klote jaar...

goed opletten dat het duidelijk is dat het om een maatregel gaat die 1 januari 2021 niet meer van kracht is. zodat ze niet kunnen vergeten de maatregel terug te draaien.

Poppenkast dit kabinet gebaseerd op niks gaat ze puur om controlle van mensen massa trust me
Zo is het. En tegelijkertijd elke zelfstandig uit zien te schakelen, dus boeren, vissers, horeca, vuurwerkhandel, kleine ondernemers er aan.
De rest wordt de komende jaren aangepakt met o.a. torenhoge verplichte zorgverzekering. Mark my words.

goed opletten dat het duidelijk is dat het om een maatregel gaat die 1 januari 2021 niet meer van kracht is. zodat ze niet kunnen vergeten de maatregel terug te draaien.

Dat zou de meest schitterende maas in de wet zijn. Om 0:00 is het immers ...?

Uiteindelijk zal er voor altijd een verbod komen, maar omdat nu op deze manier te doen... doe dan vanaf volgend jaar en laat dit jaar doorgaan. Je kan toch niet zoveel bedrijfen en consumenten kapot maken na zon klote jaar...
Dit dus, waarom zo kort voor oud en nieuw nog gaan verbieden terwijl er al voor miljoenen besteld is. Als ze daadwerkelijk een geheel verbod willen, doe dit dan vanaf volgend jaar. Kan iedereen zijn vuurwerk nog gewoon ophalen en afsteken.

Tja wat zal ik er van zeggen...een inkt en inkt zware dag is het. Alle inspanningen van diverse belangenverenigingen en freaks ten spijt. Het moest en zal er komen dat verbod.

Een oneerlijke strijd is het geweest van een reus die tegen een kaboutertje aan bleef schoppen totdat hij om viel. Dit is Nederland anno 2020, waar plezier aan banden word gelegd, er een linkse dictatuur ontstaat, en het wachten is op het volgende verbod of aanpassing in de wet welke onze vrijheden beperken.

Ik WALG van dit land, en ga hiermee ook weer onze immigratie plannen uit de koelkast halen.

Ik hoor net dat de VVD i.v.m. corona wordt hernoemd naar VOD: Volkspartij voor Onvrijheid en Despotie. :)

Tja, dan maar hopen dat er rond de jaarwisseling dikke mist hangt of windkracht 9. Dan kunnen we in ieder geval achteraf nog zeggen dat het spul allemaal niet verpieterd is door het weer.

Als het op de een of andere manier mogelijk is mijn geld terug te krijgen, rijd ik linea recta naar Polen.

Tja, dan maar hopen dat er rond de jaarwisseling dikke mist hangt of windkracht 9. Dan kunnen we in ieder geval achteraf nog zeggen dat het spul allemaal niet verpieterd is door het weer.

Doe normaal joh, we gaan hier gewoon lekker stoken!

Stop nou met die negativiteit.

Ik hoop op een zeer heftig winteronweer waar de hondjes van onder bank kruipen. :)

Doe normaal joh, we gaan hier gewoon lekker stoken!
Hoe graag ik ook wil.. en dat geldt denk ik voor veel meer mensen hier, wij zitten hier in een relatief nette straat om het zo maar te zeggen. Als ik 31-12 buiten sta met m'n spulleboel, dan heb ik heel snel pissige buren op de stoep staan en als je pech hebt 15min later de wouten...
Ik weet niet of ik daar dan wel zoveel trek in heb, me als een paria te moeten gedragen. Bah...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan