Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo is het. En tegelijkertijd elke zelfstandig uit zien te schakelen, dus boeren, vissers, horeca, vuurwerkhandel, kleine ondernemers er aan.Poppenkast dit kabinet gebaseerd op niks gaat ze puur om controlle van mensen massa trust me
goed opletten dat het duidelijk is dat het om een maatregel gaat die 1 januari 2021 niet meer van kracht is. zodat ze niet kunnen vergeten de maatregel terug te draaien.
Dit dus, waarom zo kort voor oud en nieuw nog gaan verbieden terwijl er al voor miljoenen besteld is. Als ze daadwerkelijk een geheel verbod willen, doe dit dan vanaf volgend jaar. Kan iedereen zijn vuurwerk nog gewoon ophalen en afsteken.Uiteindelijk zal er voor altijd een verbod komen, maar omdat nu op deze manier te doen... doe dan vanaf volgend jaar en laat dit jaar doorgaan. Je kan toch niet zoveel bedrijfen en consumenten kapot maken na zon klote jaar...
is nu gewoon illegaal vuurwerk, er is namelijk geen transitie periode.Hoe zit het eigenlijk met F3 vuurwerk (2" Single shots) dat je nog over hebt van vorig jaar. Is het bezit daarvan wel strafbaar, nu F3 dit jaar niet meer is toegestaan?
Tja, dan maar hopen dat er rond de jaarwisseling dikke mist hangt of windkracht 9. Dan kunnen we in ieder geval achteraf nog zeggen dat het spul allemaal niet verpieterd is door het weer.
Ik hoop op een zeer heftig winteronweer waar de hondjes van onder bank kruipen.Tja, dan maar hopen dat er rond de jaarwisseling dikke mist hangt of windkracht 9. Dan kunnen we in ieder geval achteraf nog zeggen dat het spul allemaal niet verpieterd is door het weer.
Wat dacht je van deze:
Hoe graag ik ook wil.. en dat geldt denk ik voor veel meer mensen hier, wij zitten hier in een relatief nette straat om het zo maar te zeggen. Als ik 31-12 buiten sta met m'n spulleboel, dan heb ik heel snel pissige buren op de stoep staan en als je pech hebt 15min later de wouten...Doe normaal joh, we gaan hier gewoon lekker stoken!