Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm als ik naar het laatst geplaatste filmpje krijg vraag ik mij echt af waar de magie is gebleven, deze is voor mijn gevoel behoorlijk weg in vergelijking met de dag dat ik deze box heb besteld. Hopelijk komen ze in het echt toch beter voor de dag dan op film want anders zal ik flink balen.
Hmmm als ik naar het laatst geplaatste filmpje krijg vraag ik mij echt af waar de magie is gebleven, deze is voor mijn gevoel behoorlijk weg in vergelijking met de dag dat ik deze box heb besteld. Hopelijk komen ze in het echt toch beter voor de dag dan op film want anders zal ik flink balen.
Vanavond nog maar eens gezien bij de demo in Benthuizen.
Het blijft een mooie box, maar ik vond hem de eerste keer, bij Ano, toch het imposantst overkomen.
Vanavond vond ik de boeketten wat minder vol dan in mijn geheugen was blijven hangen.
Desondanks dus toch echt wel een mooie box, vooral door de verschillende blink-variaties die erin voorkomen, en de laatste cake die indrukwekkend blijft.
Persoonlijk vind ik hem echter wat overpriced. Een kartonnetje Extreme Salutes 2.0 voor de aanbiedingsprijs van 100 euro zou mijn voorkeur hebben.
Iemand een idee hoe deze het best door te lonten is...