Original's Brutal Box

Als je bij de hekken stond dan was de afstand, volgens Ano, 60 meter. Zelf stond ik op een metertje of 80-90. Alle cakes van Zena waren top, zo ook deze. Met O&N sta je er misschien 10-20 meter vanaf..? De burst van deze box was lekker hard en de boeketten waren groot en vol.

De boxen van Zena zijn inderdaad erg goed. Stond denk ik op 90 -100 meter, maar waren allemaal alsnog mooie grote boeketten en lekkere burstknallen. Welke box je ook neemt, je zult niet snel een miskoop hebben!

Heb hem ook gehaald. Met name voor de 25 gram per tube en mooie effecten, vooral cake 2, prachtig! Die "palm" look a like, lijkt dik en breed te vallen en lang te blijven hangen. Overigens lijken ze allemaal breed.

Ik denk dat je potjes ook prima los kan schieten en dat je de laatste cake bijvoorbeeld ergens bij doet (bij een andere cakebox). Persoonlijk zou ik de laatste cake niet los afsteken, maar als je achter elkaar schiet is het misschien toch wel een dikke finale.

Hmmm als ik naar het laatst geplaatste filmpje krijg vraag ik mij echt af waar de magie is gebleven, deze is voor mijn gevoel behoorlijk weg in vergelijking met de dag dat ik deze box heb besteld. Hopelijk komen ze in het echt toch beter voor de dag dan op film want anders zal ik flink balen.

Hmmm als ik naar het laatst geplaatste filmpje krijg vraag ik mij echt af waar de magie is gebleven, deze is voor mijn gevoel behoorlijk weg in vergelijking met de dag dat ik deze box heb besteld. Hopelijk komen ze in het echt toch beter voor de dag dan op film want anders zal ik flink balen.

Heb de box ook 2x zelfs dus ik hoop met je mee iig...:p

Alles lijkt magisch gezien hetzelfde met de filmpjes die al zijn gepost, tenminste als je na de demo filmpjes heb besteld...
Zeker gezien er veel verschillen zijn in de camera:cool:.

De meeste reacties zijn uitermate positief.

Laatst bewerkt:
Vanavond nog maar eens gezien bij de demo in Benthuizen.
Het blijft een mooie box, maar ik vond hem de eerste keer, bij Ano, toch het imposantst overkomen.
Vanavond vond ik de boeketten wat minder vol dan in mijn geheugen was blijven hangen.
Desondanks dus toch echt wel een mooie box, vooral door de verschillende blink-variaties die erin voorkomen, en de laatste cake die indrukwekkend blijft.
Persoonlijk vind ik hem echter wat overpriced. Een kartonnetje Extreme Salutes 2.0 voor de aanbiedingsprijs van 100 euro zou mijn voorkeur hebben.

Vanavond nog maar eens gezien bij de demo in Benthuizen.
Het blijft een mooie box, maar ik vond hem de eerste keer, bij Ano, toch het imposantst overkomen.
Vanavond vond ik de boeketten wat minder vol dan in mijn geheugen was blijven hangen.
Desondanks dus toch echt wel een mooie box, vooral door de verschillende blink-variaties die erin voorkomen, en de laatste cake die indrukwekkend blijft.
Persoonlijk vind ik hem echter wat overpriced. Een kartonnetje Extreme Salutes 2.0 voor de aanbiedingsprijs van 100 euro zou mijn voorkeur hebben.

Je hebt wel gelijk over die ES2.0, schijnt ook een 3.0 versie te zijn met dubbel lont.
Ik heb dit niet eerder gezien.

Achja, in de straat zal je lopen juichen als je deze afsteekt, denk ik. Tenminste als we de eerste filmpjes overeenkomen!

Aangezien ik geen visco heb en wel graag wil dat het gewoon achter elkaar doorgaat wil ik dit even goed aan elkaar maken, dus neem in ieder geval aan reserve aan hoofdlont?

Je begint bij cake 1. Het reservelont loopt door naar de plek waar de volgende cake begint. Als je wilt dat het vloeiend loopt moet je de reservelont van cake 1 zo kort mogelijk op de hoofdlont van cake 2 plaatsen. Met een tie wrap maak je deze dan elkaar vast (desnoods duct tape).

Back
Bovenaan