Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De versie na 2012 ( 1.3G ) had ook maar 2 gram flash per knaller. De goede versie was nog van voor 2012 met 3.5gr flash, die waren bizar goed. Zoals toen waren en zullen ze nooit meer zijn.
Funke Trueno No.4 is een perfecte vervanger voor de oude Ricasa No. 4, zit 4 gram flash per vlinder.Het hoeft geen namaak te zijn he. Het kan gewoon nieuwe productie zijn want Zena heeft banden met Ricasa. Ze waren daar dit jaar nog geweest.
De versie na 2012 ( 1.3G ) had ook maar 2 gram flash per knaller. De goede versie was nog van voor 2012 met 3.5gr flash, die waren bizar goed. Zoals ze toen waren zullen ze nooit meer zijn. In P1 mag in Belgie vanwege 1.3G ook maar 2 gram maximum dus dat verwacht ik nu ook.
De echte ricasa nr4 man man man, die kwamen in de buurt van een BSC uit dezelfde periode...
Had lekker de nr4 in ere gehouden en hier een ander nummertje aan gegeven!
Net zoals de atomicos... die wil je ook alleen in hetgeen zoals hij geschapen is en niet als een slap aftreksel
leuk, maar krijg je alleen maar gezeik mee tegenwoordig...
Topproduct was dit! Heimwee hier! Tevens spijker op zijn kop, maar een probleem van de tijdsgeest dat mensen niks meer van elkaar kunnen hebben kan ik persoonlijk niet zoveel mee.
Waar is de tijd gebleven dat we zeiden; Het is 1 dag per jaar, dat nemen we voor lief (al heb ik er zelf niets mee) en daar mee uit. Leven en laten leven dus.
Je kan tegenwoordig nog geen cat.1 afsteken in bepaalde wijken en je hebt al gezeik, terwijl je nog in je recht staat ook!
Deze moest ik even kwijt, soms heb ik dat!![]()
ik weet nog wel dat we een karton hadden gekocht in 2005 tijdens fallas, liepen we de hele week die zware nummertjes 4 te stoken, schitterende tijden.