[Original Fireworks] Valencia 150

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja ik kijk wel effe hoe ik het doe met fluit, ugly joe vind ik een beetje te duur om alleen voor de fluit te kopen want als je ook al fenix nitraten hebt hoef je het met ugly joe's niet voor de knal te doen :P Idd voetzoekers of luchthuilers eerder maar ik moet eerst nog maar eens tijd vinden om al die fenix eraan de knopen :P Zit namelijk in eindexamenjaar 6vwo en heb dus vrij veel te doen :S

Hij staat niet op de lijst van uitverkochte artikelen:
http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/22048/

Je kunt er dus in principe vanuit gaan dat hij op voorraad is. Is het erg belangrijk, dan kun je van tevoren even bellen om te vragen of hij nog op voorraad is en zoja, of ze er een voor je apart willen houden.

ZENA "DeBunker"
Klokkenstraat 6
Baarle-Hertog
Tel: +32 479 264 903

ZENA "Tabac-o-tiek"
Kapelstraat 12
Baarle-Hertog
Tel: +32 479 264 903

Jammer, uiteindelijk niet de valencia 150 kunnen halen maar we hadden een waardige vervanger in elkaar geknoopt.

movie

Lekker hoor! Wat zit er allemaal aan?

Had zelf wel de Valencia 150. Erg leuk dingetje, maar je zult er wel wat aan moeten knopen of hem dubbellaags moeten maken als je van een beetje tempo houdt.

Vind dit echt een goede mat.
Nou zat ik te denken afgelopen jaar,hoeveel knallers heb je ongeveer nodig om hem op te "leuken"?

Dat kan je lekker zelf bepalen!:)

Wij hadden ook een Valencia 150 en we hadden de eerste paar meter niks eraan geknoopt, daarna hadden we een paar meter lang match crackers ( chooet ) en ground bloom flowers with report ( chooet ) gedaan, daarna silver crackers ( Original ) en chooet bangers ), en dan hadden we nog 4 meter over voor de finale en daar zaten veel Fenix nitraten, labomba's, mammoth, ugly joe's aan. Echt niet normaal wat een geweld er vanaf kwam. Iedereen begon spontaan te juichen:D Het beste project of de beste mat die ik in mijn leven heb meegemaakt.

En zo zie je dat je niet overal knallers hoeft op te hangen om hem op te leuke, want de eerste paar meter was zonder bijgevoegde knallers en dat was echt niet saai, aangezien de klappen van de valencia zelf nog echt hard en dof zijn!

Je kan door goedkoop hem op te leuken een pakje match crackers er aan vast te knopen, en dan nog zo'n 100 goede nitraten.

Ik had er nog 5x black salute en 2x traca aan vast gemaakt. 1 traca had ik als eindbom

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb m wel ondertussen een paar keer opnieuw moeten aansteken. Dit kwam oa omdat hij in het begin een beetje op de grond hing en door de kracht van de black salute/traca

Lekker hoor! Wat zit er allemaal aan?

Had zelf wel de Valencia 150. Erg leuk dingetje, maar je zult er wel wat aan moeten knopen of hem dubbellaags moeten maken als je van een beetje tempo houdt.

Dat waren voornamelijk POW nitraten. De tweede helft van de mat is telkens afgewisseld met wat fenix nitraten en uiteindelijk een finale met eerst alleen fenix, dan supervlinders en een BSC italia op 't end. Iemand zou namelijk die valencia 150 voor me halen maar ivm sneeuwval is ie daar dus niet meer aan toe gekomen en ik kon zelf zowiezo niet. Hij had nog wel een karton POW nitraten liggen dus toen dacht ik; ik laat me geen mat door de neus heen boren. Snellont+nitraten+tierippies=mat :D

Vraagje.
Ivm met aanpassing van de regels in Belgie.
Mag de Valencia 300 nu ook verkocht worden.
Of moet ik deze gedachtenkronkel snel uit me hoofd zetten?

Ik Heb deze mat dit jaar mogen mee maken er waren nog 80 nitraten aan toegevoegd en wat een geweld komt hier van af geweldig.

Post van Valerie op VWB:
Deze is momenteel volledig uitgeput. Dus niet meer op voorraad!
We houden jullie op de hoogte wanneer deze terug is

Mascleta van afgelopen oud en nieuw met de valencia 150 als basis:
Toegevoegd zijn fenix fp3, fenix colour salutes en een 3" special white brocade van triplex. Wat gingen die nitraten en die salute hard! Ik denk niet dat ik dit nog snel ga overtreffen.

Dit product is helaas uitverkocht en uit het assortiment. Hij komt niet meer terug. De reden is kennelijk dat er voortaan tracas te koop zijn.

Ik denk dat ik maar ergens wat snel visco en een stuk ijzerdraad moet regelen, want dit product kan echt niet ontbreken.

mascleta.png~original

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan