• BELANGRIJK!

    Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

    Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

    Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

    Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


    Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.

Ach, wat wil je weten? Het assortiment van Pyrostar/Pyroshop is al bekend. Het is allemaal niet zo bijzonder, knallers tot 0,5 gram flash zijn dus allemaal de kleinere knallertjes die je op de markt had zoals Pirats en 'Babyvlindertjes'. Matten tot 3000 klappers/Piano klappers en kleinere flash matjes. Een Thunderbomb 1000 is volgens mij al 83gram als ik het goed heb uit m'n hoofd, dus moet je nagaan hoe ver ze achteruit gaan met maximaal 25 gram flash per mat.
 
Ik ben niet zo van de pyrostar heb daar niet gekeken meer de zena kant en loods maar zag niks nieuws maar bedankt voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan