• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Triangel Cracker

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Triangel Cracker
Artikelnummer: Z23
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 12 stuks
Kartoninhoud: 100/12
Kruitgewicht: 0,95 gram
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 1,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Bijlagen

• Z23.JPG
    Z23.JPG
    21,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze zijn toch te koop bij loots?

Lijkt me verder trouwens gewoon een black berm, weet alleen niet hoe het effect is.

Loots verkoop de BlackBoys, zelfde soort knaller alleen is volgen veel beter dan deze van Chooêt. Maar hij geeft vel knalletje en een mooie licht flits 0,95 gram P.S.

Ze zijn trouwens erg gedaald in prijs bij OF, voorheen 5 euro per 12 nu 1,50 per 12.

deze zijn te koop bij knalgoed
maar niet hele harde knal hoor is wel grappig
bij knalgoed is in aanbieding van 3 voor 1,5 per twaalf
die aanbieding loopt nu al 1jaar:P
verder echt een felle flits

Laatst bewerkt:
Ik heb ze vorig O&N gehad, zijn wel leuk. Vooral die felle flits is geinig. Maar zou er niet dozen vol van halen ^^ Kas

Bij mij was deze knaller vorig jaar ongeveer net zo hard als een babyvlinder. Begrijp niet dat je deze met een pirat kan vergelijken ze zijn echt véél harder!

Haha maar choeet no 3 match cracker gaat echt t*ring hard, harder dan WECO Corsair.. lijkt me sterk dat zon driehoekje hem inhaalt ;)

Zeker als je kijkt naar de kruitinhoud, 0,9 gram en match cracker heeft 1,65 !

De black bermuda van pyrostar kan dat toch ook? Weet niet hoeveel gram daarin zit... Je moet niet naar het aantal gram kijken he.

Super goede kwaliteit flash 0,9 gram kan echt een stuk beter zijn dan slechte kwaliteit 1,65 gram.

Deze was vorig jaar zeker wel hard. Dacht zal wel zo'n zacht knalletje zijn, maar zoals ik in mijn vorige post zeg harder dan babyvlinder. Ik geloof dat het klopt als deze harder was dan choeet no3 matchcracker. Begrijp ook echt niet hoe mensen deze kunnen vergelijken met een rotje of pirat.Ik heb wel een filmpje alleen daar doe ik een babyvlinder onder plastic om de lucht in te schieten en dit mag niet op dit forum.

waren echt rot dingen had er 24 en zeker 4 weigeraars en een paar met een knal van een NL babypijltje

Kunnen ze beter deze uit het assortiment nemen en een goede concurrent maken voor de black bermuda. Betaal liever 4 euro voor 20 stuks dan 1,50 voor 24 stuks die voor geen reed knallen ( of hoeveel er dan ook in dit pakje zaten ).

Back
Bovenaan