[Original Fireworks] Traca

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Traca
Artikelnummer: AB60
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Een mat van 14 knallers van 1.5 gram.
Prijs: € 8,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
P1000278.jpg

Super goed product. Mooie verpakking, Goede kwaliteit productie, Ging goed af, Knalde heerlijk. Volgend jaar weer :D

Dit is echt een topper van een mat. Onwijs hard en wat een geweld zeg!!

Misschien nog een idee om deze ook wat groter uit te bregen en dan neit de grote van de mascletta, maar een tussenmaat.

nondenju die gaan hard zeg en voor een mooi prijsje ook, deze gaat op de matten lijst voor volgend jaar:)

Ik weet knutselen met vuurwerk is niet het voorbeeld en wordt afgeraden, Maar... Ik heb deze traca losgehaald en de knallers verlengt met visco (dit moet want het lontje van de traca is schietlont).
Zo los is dit echt de hardste knaller die ik de afgelopen tijd heb gehoord, harder dan welke vlinder of nitraat dan ook (de belgische legale dan he).
Daar kan geen supero of mammoth aan tippen.

Ik had hem vorig jaar ook hij ging echt heel snel 3 seconden ofzo en hij was weg maar het ging wel ongeloofelijk hard was echt een topper

Deze gaat harder dan de Traca van Pyrostar heb ik gehoord? Klopt dit? Van Pyrostar is die €12,50 en deze zou €8,5 kosten?

Deze gaat harder dan de Traca van Pyrostar heb ik gehoord? Klopt dit? Van Pyrostar is die €12,50 en deze zou €8,5 kosten?

Deze gaat volgens mij inderdaad harder alleen de traca van Pyrostar is 10m lang en dat vindt ik persoonlijk toch iets leuker omdat je de dat snellont echt ziet wegschieten.

Qua effect/knal is de Traca van Original beter. Maar de lol van het "uitrollen" (zeg maar uitrekken) van de Pyrostar-variant, en dan vooral de blikken van gasten die echt niet weten wat het is, is ook veel waard... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan