[Original Fireworks] Traca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er laatst 4 van gehaald. Heb er echt zin in om ze af te steken! :) Ik had er 4 van €25,- bij Zena op de klokkenstraat. 9 euries korting dus ;)

Dit jaar komen er van dit toppertje twee varianten bij:10 en 20 meter tracca.Heb ze al op filmpje gezien en wat een kabaal!

Dit jaar komen er van dit toppertje twee varianten bij:10 en 20 meter tracca.Heb ze al op filmpje gezien en wat een kabaal!

Kun je inmiddels ook al een tipje van de sluier lichten qua prijzen?

PS: kom maar op met die filmpjes, hier of op jullie eigen forum :)

Over de prijs kan ik nog niks zeggen omdat de prijslijst 2011 nog in de maak is.En die zal zo medio augustus verschijnen en ik wil niet op de zaken vooruit lopen,dus nog eventjes geduld aub.De filmpjes staan op dvd en die ligt op de zaak en ik ben thuis:)

Dag Corne, mij ken je heel goed kom altijd met mij vrolijk vader en mij ken je als kale kop (gabber) en een dikke buik maar als ik je ziet leg ik wel uit wie ik ben,maar als de prijs van de 20meter weet hoor ik het graag. ben ook benieuwd naar de filmpjes toppie.

Ja de 10 en 20 meter spreken mij erg aan.
Maar hoe is de look?
Zoals de 10 meter traca van jullie concurent (Pyrostar) of jullie mascletea?
Daar zitten de knallers zoon 50cm uit elkaar.
Of word het 10 meter zoals jullie oude traca?
Daar zitten de knallers slecht 25cm uit elkaar.
Dat kan op 10 en 20meter behoorlijk veel knallers schelen!
En natuurlijk ook voor de prijs hoe meer knallers hoe duurder tog?

Lees Graag een reactie terug!
MVG 3xh

Zitten er op de 10 en 20 meter traca ook de zelfde grote knallers als op de 'kleine' traca??

Ik denk dat jullie er een goede zet mee doen... Voor de mensen die geen Mascleta willen kopen, omdat dit wel een erg lang ding is (120 meter) en voor de mensen die een traca heel erg vet vinden, maar misschien net iets te kort, is een 10 of een 20 meter perfect natuurlijk!

Ben benieuwd naar de plaatjes en filmpjes :)

Dit matje was echt abnormaal. :D
Deze liet met gemak een auto alarm afgaan.
En geen auto die dichtbij stond, zeker 10 meter verder.
Aanrader!!!!

Any word on this one yet? Aka, issie er al? Ben benieuwd... Ik heb het over de 10 en 20 meter variant that is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan